بازخوانی یک خاطره نه چندان قدیمی؛ چرا این ستاره پرسپولیسی نبود؟!

بازخوانی یک خاطره نه چندان قدیمی؛  چرا این ستاره پرسپولیسی نبود؟!

علیرضا حقیقی بدون شک مرد اول میدان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود و اگر داخل دروازه نبود، تیم نساجی مازندران می توانست شکست سنگینی را در تهران متحمل شود.

او زیر تشویق هواداران نساجی چندین بار در دیدار حذفی جلوی ضربات آبی های تهرانی را گرفت و در ضربات پنالتی با شوت آمانوف ازبکستانی مرد اول زمین شد.

بدون اغراق باید بنویسیم که با عملکرد درخشان علیرضا حقیقی و حذف استقلال، مدیران و مربیان پرسپولیس به ویژه یحیی گل محمدی تحت فشار شدید منتقدان هواداران خود قرار گرفتند. تصور کنید تیم فرهاد مجیدی به نیمه نهایی جام حذفی برسد و پس از آن حملات هواداران قرمز علیه مدیران و کادرفنی تیمشان ادامه پیدا کرد و حتی افزایش یافت اما …

یک پرسپولیسی چنین اجازه ای نداد! پرسپولیسی که در تابستان 1399 یک گام از تیم محبوبش فراتر رفت اما به نظر یحیی گل محمدی و داوید فنایی پیراهن قرمزش را از تن بیرون کردند و حامد لاک جایگزین او شد.

علیرضا حقیقی پس از گذراندن نیم فصل درخشان در همان سال در همان تیم نساجی مازندران، رونق خود را در تیم ملی یادآور شد و انگیزه های مثبتی برای بازگشت به پرسپولیس از خود نشان داد. مذاکرات ظاهرا غیرمستقیم هم بوده و او برای امضای قرارداد بدون قید و شرط با پرسپولیس سفید اعلام آمادگی کرده است. شاید جالب باشد بدانید که این دروازه بان سرشناس به پرسپولیس اطمینان داده بود که بدون هیچ تمایزی با بوژیدار رادوشوویچ مسابقه می دهد و به همین دلیل هر کدام شایسته حضور در دروازه این تیم هستند.

در این بین یکی از افسران زیر آب با یحیی گل محمدی علیرضا حقیقی را کوبید و بازگشت او به پرسپولیس را حاشیه ای خواند تا سرمربی سرخ ها او را گره بزند و با حامد لک قرارداد ببندد. دروازه بانی که حالا از دست یحیی گل محمدی عصبانی است و نشان داد که ظرفیت زیادی ندارد. علیرضا حقیقتی بالغ و باتجربه در این دو سال هرگز در این زمینه مصاحبه ای انجام نداده و در دیدارهای حضوری با یحیی گل محمدی همیشه پیش قدم می شود تا مرخصی بگیرد و با پیشکسوت خود ادب کند تا ثابت کند که نیست. حاشیه ای است

حالا در شبی عجیب این دروازه بان معروف جلوی پیشرفت استقلال رقیب سنتی پرسپولیس را گرفته تا به یحیی گل محمدی که دو سال پیش به بهانه حاشیه سازی احتمالی از او نخواسته کمک کند!

دیدگاهتان را بنویسید