بازدید 6 هزار زائر از استان البرز از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب


ساعت: 03:17
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836363

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز:

احلاگی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در فصول بهار و تابستان 6 هزار زائر استان البرز از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کله بر، سعید اخلاقی رئیس سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام حسن معتبی(ع) البرز در گفت و گو با خبرنگار کوله بر با اشاره به استقبال زائران این استان اظهار داشت: حضور داشتیم. 10 هزار البرزی در سرزمین های نور استان خوزستان و قطعا اگر ظرفیت بیشتری داشتیم راهیان نور در این سفر حضور بیشتری خواهند داشت.

وی ادامه داد: حضور خودروهای شخصی در سفرهای راهیان نور امسال به خوبی دیده شد و در سه نقطه اهواز، اندیمشک و هرمشهر برای زائران راهیان نور اسکان داشتیم.

آکلگی تاکید کرد: حدود 700 نفر از علاقمندان راهیان نور البرزی در مراسم افتتاحیه راهیان نور و عملیات طولانی مدت در شهرستان سرپل ذهاب شرکت خواهند کرد.

رئیس سپاه نور و گردشگری ارتش امام حسن معتبی(ع) البرز در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در فصول بهار و تابستان 6000 زائر از استان البرز از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور حضور داشتند. بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید