بازدید بیش از 30 هزار نفر از مناطق عملیاتی خوزستان


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814891

سردار سید قاسم قریشی گفت: با آغاز مجدد حرکت کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی، 30 هزار نفر از پیشکسوتان سرزمین های نور از بهمن ماه در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور یافته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه جشنواره سراسری راهورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر گفت: 100 هزار نفر به عنوان خادم شهدا و زائران در مناطق عملیاتی نورافشان ثبت نام کرده اند. آماده شدند.

وی افزود: در دو سال گذشته با وجود شور و شوق مردم برای شیوع ویروس کرونا، حضور کاروان‌های راهیان نور امکان‌پذیر نبود، اما طبق آمار سامانه، بیش از 31 میلیون نفر در واقع زائر بودند. سرزمین های نور.”

سردار قریشی گفت: خوشبختانه به دلیل کنترل تاج در کشور مجوز سفرهای بین شهری از جمله راهیان نور صادر شده و در چند روز اخیر ده ها هزار نفر از مردم و خانواده برای حضور در مناطق عملیاتی ثبت نام کرده اند. سامانه راهیان نور.”

وی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از زائران به صورت خانوادگی از یادمان های دفاع مقدس بازدید می کنند، سامانه ای برای اسکان آنها طراحی شده و 150 هزار تخت برای آنها در نظر گرفته شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: برای اسکان خانواده محله هایی به یاد دفاع مقدس در مناطق عملیاتی ویژه شلمچه، بیت المقدس، کربلای 4 و 5، فتح المبین، طلایه، اروند و چذابه پیش بینی و تدارک دیده شده است. راه نور

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید