زائران استان زنجان از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند


ساعت: 21:59
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837043

فرمانده ارتش انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان این موضوع؛

حیدری گفت: زائران استان زنجان از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ حسین حیدری فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در خصوص اعزام کاروان زائران زنجانی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور گفت: این کاروان متشکل از بسیجیان برادران استان زنجان است. “بازی دراز” روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه در آستان مقدس حضرت احمد بن اسحاق (ع) شهرستان سرپل ذهاب آغاز شد و افتتاحیه یادواره شهدای بازی دراز برگزار شد. در روز جمعه، 6 می d.

وی با بیان اینکه بسیجیان زنجانی نیز در مراسم افتتاحیه حضور داشتند، افزود: برادرانی از استان زنجان برای رونمایی از یادمان اعزام شدند و امیدواریم با اجرای چنین برنامه هایی یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج زنجان از محل هیئت عاشقان ثارالله زنجان اعزام شد، افزود: ع.ش.» دیگری صعود به ارتفاعات بازی است که کاروان ها به آنجا می رسند.

به نقل از فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، وی با اشاره به اهداف راهیان نور گفت: البته یکی از اهداف بحث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست. نسل جدید و جوان بیش از پیش متوجه رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس می شوند.

حیدری گفت: هر ساله در اردیبهشت ماه این افتتاحیه با اعزام کاروان ها به محوطه بازی انجام می شود و اکثر استان های غربی در این افتتاحیه حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید