بازرسی از ۵۰ واحد صنفی در شهرستان قزوین انجام شد

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از بازرسی و رصد ۵۰ واحد صنفی در شهرستان قزوین توسط بازرسان این سازمان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: از این تعداد واحدهای صنفی بازدید شده ۱۵ واحد متخلف شناخته شده که ۱۰ واحد مربوط به نانوایی و ۵ واحد شامل دیگر اصناف می باشد که پرونده تخلف برای آنها صادر و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی تخلف این واحدهای صنفی را بیشتر در حوزه کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی ذکر کرد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی هفته جاری اکیپ های بازرسان این سازمان بطور منظم و مستمر از واحدهای عرضه کننده شکر و فروشگاههای بزرگ بمنظور نظارت بر  عدم فروش شکر با قیمت بالاتر بازدید جدی خواهند داشت.

خدایاری افزود: قیمت هرکیلو شکر فله ای حداکثر ۲۸ هزار تومان و بسته بندی شده ۳۴ هزار تومان تعیین شده که در صورت مشاهده شهروندان از گرانفروشی مراتب را به این سازمان منعکس نمایند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید