تعطیلی 10 واحد صنفی با مجازات دولت قزوین


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880441

علیرضا حسن پور گفت: با اجرای طرح تقویت نظارت بر خرده فروشان، 10 واحد صنفی در استان قزوین به دلیل تخلف پلمپ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی بیان کرد: با توجه به افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی مصوب شورای هماهنگی اقتصادی رؤسای دستگاه ها، 10 واحد صنفی در استان به دلیل گران فروشی، کم فروشی و عدم رعایت دستور تعطیل شدند.

وی افزود: با ادامه تشدید اقدامات برای نظارت، مقابله و برخورد با متخلفان در قالب سرکشی و بازرسی توسط تیم های کارشناسی مشترک و در راستای کنترل و نظارت مستمر بازار، در 20 تیرماه سال جاری، هفت واحد صنفی علاوه بر این به جزای نقدی و سه صنفی به دلیل اعتراض به اجرای حکم تعطیل شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات اصناف تولیدی و واحدهای خدماتی متخلف، فرصت طلب و سودجو که مستقیماً با معیشت شهروندان مرتبط هستند و امتناع از عرضه کالا نگران افزایش خودسرانه قیمت ها هستند. بازار ملتهب تضییع حقوق شهروندان و موجب نارضایتی مردم با قاطعیت و جدیت برخورد و با نصب بنر محکومیت بر درب اتحادیه به اطلاع آنان خواهد رسید.

لازم به ذکر است اجرای طرح افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی مصوب شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا از پنجم خردادماه آغاز و با استقبال مردم مواجه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید