بازرسی از 54 هزار واحد صنفی در لرستان ادامه دارد

ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783432

مرادی با اشاره به فعالیت اکیپ های بازرسی در بازار گفت: بازرسی از 54 هزار اتحادیه در لرستان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف مرادی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در بازرسی های روزانه در استان اکیپ های بازرسی زیادی وجود دارد اما با توجه به 54 هزار نفری که در استان وجود دارد به نظر می رسد بازرسی ها کافی نیست و آمار یک وزارتخانه نشان می دهد که استان است. لرستان از نظر بازرسی از نظر آماری عملکرد خوبی دارد.

وی افزود: گرانی و گرانی دو مقوله جدا از هم هستند بنابراین گرانی حاصل مولفه های بسیاری از جمله تورم و عوامل تورمی است حتی گاهی اوقات قیمت ها از مبدا و به طور کلی اعلام می شود.

معاون بازرسی صمت لرستان گفت: در واقع عوامل گرانی ریشه در عوامل تورمی دارد اما گرانفروشی مقوله دیگری است به عنوان مثال قیمت مصوب مرغ 31 هزار تن است و اگر فردی بیش از این مقدار عرضه کند، رفع می شود.

مرادی بیان کرد: در این راستا طرح نظارت و بازرسی بازار به صورت مشترک با اضافه شدن چند دستگاه اجرایی اجرا می شود که در آن بازرسی های مستمر در قالب ستاد خبری، ستاد مکتوب و گشت های مشترک با دستگاه های مرتبط خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در مورد گشت های منظم به عنوان مثال در ایام عید، چون خدمات قالیشویی مهم است، بازرسان اعلام می کنند که باید بر قالیشویی نظارت داشته باشیم و یا در گرانی های اخیر، گشت های منظم مرغ به این مرکز اعزام شوند. شهر.

معاون بازرسی صمت لرستان گفت: در ستاد خبری اخبار توسط 124 و 135 پوشش داده می شود و تیم مرکز مطبوعات آن را بررسی می کند، همچنین گزارش های مکتوب افراد یا سامانه های گزارش دهی و شکایات مردمی آماده ارائه خدمات است و کارشناس مربوطه آنها را بررسی می کند و یک پرونده تخلف تشکیل و گزارش به قانون تعزیرات ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید