بازماندگان باید از یارانه ها و سود سهام عدالت طلب کنند


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921381

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: افرادی که سود سهام عدالت را دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به بانک های عامل و ایجاد حساب جدید در صورت نیاز مشکل حساب خود را برطرف کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; سازمان هدفمندی کمک‌های بلاعوض با مراجعه به سامانه سراسری خدمات اعتراض بلاعوض از افرادی که از مبلغ کمک بلاعوض شکایت دارند خواسته است تا در قسمت ثبت نام بلاعوض درخواست خود را ثبت کنند.

افرادی که از دهک یک تا سه هستند 400 هزار تومان و دهک های 4 تا 9 300 هزار تومان یارانه دریافت می کنند.

فهیمه لزگی از دلایل مختلف عدم پرداخت سود سهام عدالت خبر داد و گفت: برای وراث متوفی کسانی که دارای شماره شبای نامعتبر، حساب های مسدود و غیر فعال، حساب های مشترک با چند امضاء و حساب های بلند مدت و وام، سود سهام عدالت بوده اند. پرداخت نشده است.

وی افزود: افرادی که مشکلات ذکر شده را دارند به بانک های در حال کار مراجعه و با حساب های خود مشکل خود را حل و در صورت نیاز حساب جدید ایجاد کنند.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصادی و دارایی استان قزوین بیان کرد: افرادی که اقدام به ایجاد حساب کاربری جدید می کنند باید شماره شبای خود را از طریق سامانه سجام یا سامانه سهامداری به نشانی sahamedalat.ir ثبت کنند.

لزگی در پایان گفت: این افراد پس از رفع مشکل بلافاصله سود سهام خود را دریافت نمی کنند، بلکه عواید آنها با عواید مرحله بعدی واریز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید