بازنشستگان تامین اجتماعی وام قرض الحسنه دریافت می کنند

بازنشستگان تامین اجتماعی وام قرض الحسنه دریافت می کنند

در این مرحله وام تامین اجتماعی به مستمری بگیران واجد شرایط در سراسر کشور پرداخت می شود و برای هر شهرستان بر اساس تعداد مستمری بگیران سهمیه مشخصی تعیین می شود و تا تکمیل ظرفیت در هر شهرستان امکان ثبت نام وجود دارد.

با توجه به محدودیت منابع و در دسترس بودن متقاضیان زیاد برای اخذ تسهیلات؛ مستمری بگیرانی که حداقل 50 و حداکثر 78 سال سن داشته باشند و دارای حداقل دو فرزند تحت تکفل باشند و در دو سال اخیر از خدمات قرض الحسنه استفاده نکرده باشند در این مرحله می توانند از این خدمات استفاده کنند.

متقاضیان باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir پیش ثبت نام و دارای حداقل 10 سال سابقه بیمه باشند و امکان قانونی کسر حق بیمه بر اساس شرایط حقوق دریافتی از جمله موارد دیگر است. شرایط کسب این فرصت

سامانه متمرکز ثبت نام وام قرض الحسنه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی که هر مستمری بگیر تامین اجتماعی می تواند برای دریافت وام قرض الحسنه 12 میلیون تومانی به صورت حضوری بدون نیاز به مراجعه حضوری از ساعت 10 در این سامانه ثبت نام کند: ساعت 00 صبح روز پنجشنبه 20 بهمن لغایت 30 بهمن ماه از طریق سامانه خدمات آفلاین سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید