وام های قرض الحسنه در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی تصویب شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در گفتگو با دیار آفتاب; وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی بودجه خوبی پیش بینی شد و مصوبات خوبی نیز صورت گرفت، گفت: با توجه به رویکرد دولت، بیشتر بودجه به پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد زیرا اتمام این پروژه ها در حال انجام است. با در نظر گرفتن نیازهای برخی شهرها، کار بزرگی است و بودجه برای پروژه های جدید نیز تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: پروژه های مهمی در استان بود که باید تکمیل می شد از جمله بیمارستان های اراک، خمین و ساوه و همچنین بحث تامین آب ساوه که بزرگترین پروژه استان است و بحث کانال ها و مسائل صنعتی و کشاورزی که اعتبار خوبی برای این منظور دریافت کردند. امیدواریم با اقدامات بعدی که در استان انجام می شود این اعتبارات محقق شود تا شاهد رشد و توسعه در استان مرکزی باشیم.

سبزی تصریح کرد: به طور کلی اعتبارات خوبی مورد توجه قرار می گیرد که بخشی از آن به صورت جهانی در اختیار استان قرار می گیرد که درخواست کردیم به ازای سهم هر شهرستان برش به تفکیک شهرستان داشته باشیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه همچنین بیان کرد: رویکرد دولت محرومیت زدایی است و کارهای مثبتی در حال انجام است و حضور خود رئیس جمهور در بین مردم و اقشار مختلف و شورای اداری استان ها نشان دهنده است. که عزم دولت برای اجرای شعار قدرت مردم.

وی تصریح کرد: البته با توجه به کسری بودجه، بدهی های باقی مانده از دولت های گذشته و کمبود اعتبار، نباید از دولت سیزدهم انتظار داشت که اقدامات سریعی انجام دهد، زیرا این توقع مناسب نیست، اما تا جایی که ممکن است، اگر بودجه درست است، به موقع آماده خواهد شد. اگر خرج شود حتما بارقه امیدی در دل مردم متولد می شود.

سبزی اضافه کرد: پیشنهاد دادیم چون هیئت دولت در یک دور به تمام استان ها سفر کرده است، در دور دوم از شهرهای بزرگ و کم رونق به استثنای مراکز استان ها شروع شود، زیرا با این رویه مردم نتایج ملموس را خواهند دید. این سفرها

نماینده مردم ساوه و زرندیه خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم مانند دولت های گذشته به دنبال کلنگ زنی پروژه ها نیست، اما پروژه هایی مانند بیمارستان ولیعصر اراک چند سالی است که شروع شده و به اتمام نرسیده است، بنابراین پروژه ها به دلیل تورم تمدید شده اند و هزینه تکمیل آنها کار را دشوار می کند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید