بازپرداخت سه هزار میلیارد وام به بازنشستگان کشوری


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878481

وزیر اقتصاد و دارایی از موافقت این وزارتخانه با بانک صادرات برای بازپرداخت 3 هزار میلیارد تن از کل وام قرض الحسنه و مرابحه به بازنشستگان از محل صندوق دولتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت اقتصاد و دارایی، سید احسان خاندوزی در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران و کارکنان بانک صادرات در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: یکی از سیاست های جدی بانکی دولت، دسترسی مردم عادی است. تسهیلات خرد از طریق اعتبار بخشی در شبکه بانکی بدون نیاز به معرفی ضامن و متعاقب آن.

وی گفت: اقدامات خوبی از سوی شبکه بانکی کشور در این زمینه انجام شده که البته به هیچ وجه مطلوب و ایده آل نیست و اقدامات نظارتی در زمینه ارتقای بهتر، دسترسی سریعتر و ایجاد آن ادامه دارد. رضایت عمومی بیشتر “

هندوزی در پاسخ به سوالی درباره تخلفات روسای برخی از شعب از احکام صادره برای تسهیل دسترسی مردم به اعتبارات خرد بدون درخواست ضامن، گفت: اما اگر تخلفی در این زمینه صورت گیرد، خود مدیران عامل بانک ها به اندازه کافی جدی هستند که بدون غفلت به فعالیت های نظارتی خود ادامه دهند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: در جلسه امروز با اعضای هیات مدیره، هیات مدیره و مدیران استانی بانک صادرات نکاتی در خصوص برنامه 1401 این بانک مطابق با اولویت های دولت و شاخص های لازم برای اصلاح اقدامات اقتصادی مطرح شد. ، شاخص های عملکرد بانک ها و برنامه های مدیریتی پیگیری شد، گفتگوی خوب و سازنده ای انجام شد.

هندوزی اعلام کرد: هیات مدیره بانک صادرات با توجه به نیاز مستمری بگیران کشور به ویژه مستمری بگیران دولتی که مستمری بگیران دولتی نیز محسوب می شوند، با اعطای 700 میلیارد تومان به آنها برای بازپرداخت وام قرض الحسنه بدون دریافت ضمانت موافقت کرده است. کارکنان بانک صادرات

وی افزود: همچنین مبلغ 2300 میلیارد تن وام مرابحه 6 درصدی برای مستمری بگیران صندوق دولتی بدون ضامن از سوی بانک اعطا می شود و جزئیات و مقدمات آن توسط خود مدیران اطلاع رسانی می شود. بانک.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید