بازپرداخت وام 10 میلیون تومانی به سرپرستان خانوار در صورت ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب

ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789164

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: برای کمک به کاهش خسارات ناشی از هزینه های درمانی و دوری از کسب و کار، از روز شنبه 10 میلیون تن کمک به تمام سرپرستان خانوارهایی که برای تاج در بیمارستان بستری شده اند، پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان هندوزی وزیر اقتصاد و دارایی اعلام کرد: برای کمک به کاهش خسارات ناشی از هزینه های درمانی و دوری از کسب و کار، به تمامی سرپرستان خانواری که بابت تاج در بیمارستان بستری شده اند، روز شنبه 10 میلیون تومان بازپرداخت می شود.

وی گفت: این افراد از طریق پیامک با بانک قرض الحسنه مهر ایران یا بانک رسالت آشنا می شوند.

وام 10 میلیون تومانی فقط به سرپرستان بیکار پرداخت می شود

در همین رابطه عباس مرادپور معاون بانکی و بیمه ای وزارت اقتصاد گفت: به سرپرستان خانوارهایی که به دلیل تاج گذاری در بیمارستان بستری شده اند و شغل و درآمد ثابتی ندارند 10 میلیون وام پرداخت می شود. تومانی.”

وی افزود: اطلاعات این افراد را از وزارت بهداشت دریافت می کنیم و با اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقایسه می کنیم و قربانیان را شناسایی می کنیم. در صورتی که افراد مشمول این طرح باشند، از طریق پیامک یا تلفن به آنها اطلاع داده خواهد شد.

معاون بیمه و بانک تاکید کرد: هموطنان عزیز به بانک ها مراجعه نکنند و در صورت مشمول شدن در طرح از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک رسالت با آنها تماس گرفته می شود.

به گفته مرادپور، این وام 3 ساله با اقساط ماهانه حدود 300 هزار تن است. ضمانت نامه وام بر اساس اعتبار افراد است و در صورت منطقی بودن سعی می کنیم حداقل ضمانت ها را از آنها بگیریم.

انتهای پیام/ ب

دیدگاهتان را بنویسید