بستری شدن 235 بیمار در کهگیلویه و بویراحمد/ کدام شهرها در خط مقدم ابتلا به بیماری های عروق کرونر قلب هستند؟

ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779832

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 235 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 100 نفر بیمار قطعی هستند و 12 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه درمان می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرویز یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 76 هزار و 935 نفر بهبود یافته اند.

وی گفت: از 479 نمونه به‌دست‌آمده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل آزمایش‌های PCR می‌شود، حدود 2 درصد مثبت، بیشترین مثبت در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد و کهگیلویه و لنده و از 279 آزمایش سریع، 10 مورد مثبت بوده است. مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه و دنا و بویراحمد است.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: با آغاز موج جدید تاج از هموطنان عزیز می خواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا آسیب بیشتری نبینند.

وی یادآور شد: توصیه همیشگی ما این است که لباس مبدل را جدی بگیرید، فاصله اجتماعی را رعایت کنید و تهویه هوای مناسب را برقرار کنید، در اجتماعات، اجتماعات و مراسم شرکت نکنید و در اسرع وقت از مراجعه به مکان‌های پرخطر خودداری کنید. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید