بازگشت بازار خودرو به مسیر کاهش قیمت؛ قطره 10 میلیونی «داناپلاس» + جرم

بازگشت بازار خودرو به مسیر کاهش قیمت؛  قطره 10 میلیونی «داناپلاس» + جرم

برآوردها حکایت از بازگشت آرامش به بازار خودرو دارد، از این رو امروز ایران خودروی محبوب پس از نوسانات قیمتی دو روز اخیر، امروز کاهش قیمت را تجربه کرد.

اخبار روسیه باعث شد تا بازار خودرو از روز شنبه تغییر مسیر دهد و به این ترتیب شاهد افزایش قیمت ها در بازار باشیم، روندی که بازگشت آرامش روسیه دیر به بازار خودرو رسید و امروز خودروی محبوب ایران بالاخره طعم آرامش را چشید. .

رصد بازار نشان می دهد خودروهای ایرانی امروز شاهد افت 7 تا 10 میلیونی در بازار خواهند بود.

برآوردهای بازار حاکی از آن است که پژو 207 پاناراما اتوماتیک و دنا پلاس امروز با افت 10 میلیونی وارد بازار شدند و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص دادند.

از محصولات محبوب ایران خودرو می توان به «207 پاناراما اتوماتیک»، «هایما اس 5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد. رصد بازار خودرو نشان می دهد «سمند سورن پلاس» با 8 میلیون کاهش نسبت به روز گذشته 597 میلیون تومان قیمت دارد. اما قیمت «هایما اس 5 پلاس» در بازار امروز یک میلیارد و 295 میلیون تومان باقی ماند و تغییری نکرد. از سوی دیگر ساعت بازار نشان می دهد که «رانا پلاس» امروز 7 میلیون افت در بازار دارد و 510 میلیون تومان قیمت دارد. اما امروز «دناپلاس» در بازار امروز 670 میلیون تومان قیمت داشت و 10 میلیون کاهش داشت، اما «دنا پلاس توربو اتوماتیک» بدون تغییر 867 میلیون تومان و 10 میلیون کاهش قیمت داشت. اما در میان پرطرفدارترین ایران خودروهای امروزی، قیمت «207 پاناراما اتوماتیک» 860 میلیون و 10 میلیون کاهش می یابد.اقتصاد ایران 5

دیدگاهتان را بنویسید