بازگشت نتانیاهو آغاز چالش جدیدی بین آمریکا و اسرائیل است


ساعت: 19:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907980

حجت الاسلام حسین طیب گفت: بازگشت نتانیاهو به قدرت باعث تضعیف دولت دموکراتیک آمریکا می شود و انتخابات دیروز آغاز چالش جدیدی برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (چهارشنبه 20 آبان) در دانشگاه امام حسین (ع) با تحلیل وضعیت رژیم صهیونیستی گفت: با توجه به تلاش های گسترده رژیم صهیونیستی. دولت فعلی رژیم صهیونیستی برای حفظ کشور، بازگشت نتانیاهو به قدرت، این امر باعث تضعیف دولت دموکراتیک در آمریکا می شود و انتخابات دیروز آغاز چالش جدیدی برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

وی افزود: علیرغم درخواست بنت از مردم خاموش اسرائیل و حامیانش برای حضور در خیابان ها و شرکت در انتخابات، پس از برگزاری 4 انتخابات در یک سال، با اقدامات تند و شعارهای حامیان نتانیاهو برای مقابله رادیکال با مخالفان، اوج دوگانگی سیاسی – خشم و نفرت اجتماعی و سیاسی شکل خواهد گرفت.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: روی کار آمدن لیکود باعث تشدید دوگانگی سیاسی و افزایش خشم و ناهنجاری های اجتماعی می شود. ادامه این روند باعث بدتر شدن وضعیت دولت و افزایش آسیب‌پذیری و ناآرامی‌های اجتماعی در اسرائیل می‌شود و نتیجه آن این خواهد بود که همان برنامه‌هایی که برای ایران در نظر گرفته شده بود در اسرائیل و آمریکا نتیجه معکوس خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید