بازگشت ژاوی چیزی شبیه به آمدن مسیح است

بازگشت ژاوی چیزی شبیه به آمدن مسیح است

حالا هواداران بارسلونا را می توان خرید! آنهایی که در ابتدای فصل خدایان مستطیل سبز را از دست دادند، حالا در بازگشت ژاوی به نوکمپ برای احیای تیم سقوط کرده خود، قلبشان روی دم مسیحایی او متمرکز شده است. البته خوش بینی کولوسیان بی دلیل نیست. ناب ترین محصول لاماسیا، بازیکن وفادار این باشگاه، قلب تپنده کاتالان ها و مغز تیم پرافتخار، یک دهه پیش به نوکمپ بازگشت. بنابراین، اگر تنها یک نفر باشد که بتواند اقتدار و غرور بارسلونا را بازگرداند، غیرممکن است که او را بهتر از ژاوی پیدا کنید.

اما واقعیت ها را نباید نادیده گرفت. بارسای فعلی ابزار کافی برای تحقق فوتبالی که هواداران و البته ژاوی طراحی کرده اند را ندارد. آبی اناری ها در این فصل از قدرت کافی برای حفظ توپ در میانه میدان برخوردار نیستند و دلیل آن مشخص است. بازیکنانی که فلسفه باشگاه را نمی فهمند یا به آن پایبند نیستند.

ماموریت غیرممکن او برای بازگشت به بارسا به عنوان مربی بارسلونا، بدون حضور ژاوی در زمین، کسب عناوین و افتخارات بسیاری در طول دوران حرفه ای خود به سبک و فلسفه کاتالان ها است. همه افتخار کردند.» سرمربی جدید آبی اناری ها در حالی که نه تنها مثلث ژاوی-اینیستا-مسی را برای پیشروی در اهدافش ندارد، باید با تفکرات تاکتیکی خود با ده ها بازیکن بی روح، ناآماده و غریبه بسازد.

احتمالاً وضعیت نامناسب مالی باشگاه در حال حاضر اجازه چنین خریدهایی را نخواهد داد، بنابراین اولین هدف لاپورتا از انتخاب او به عنوان جانشین کومان، قبل از علاقه و تمایل شخصی هواداران، خرید فرصت حرکت بی سر و صدا و ایجاد امید است. جو و بازیابی اعتماد به نفس بارسا می دانست.

لاپورته بدش نمی‌آید که همه این‌ها بهانه‌ای برای تمایل بیشتر ژاوی به استفاده از محصولات لاماسیا است، همانطور که همه کسانی که به فلسفه فوتبال کاتالونیا پایبند هستند، از بهترین بازیساز دوران انتظار دارند به جای سرگرمی، با ستاره‌های معروف بازی کند. دنیای فوتبال باید جواهرات آکادمی باشگاه را صیقل دهد و با پرورش آنها، دوره درخشان و طولانی دیگری را در تاریخ بارسلونا رقم بزند.

البته در اولین قدم ژاوی باید فصل جاری را با شوک مثبت آغاز کند و با پایانی امیدوارکننده به پایان برساند. بر این اساس، او باید اقدام فوری را در دستور کار قرار دهد زیرا روش او از نظر تاکتیکی مشخص است، اما مدت زمان اجرای آن مشکوک است.

و با این حال ژاوی جایی است که اکنون باید باشد. در خانه. و این خوش بینی زیادی به کاتالان ها داده و هواداران بارسا امیدوارند که خاطرات خوشی را زیر نظر ژاوی داشته باشند. اگرچه تکرار جوایز پپ بسیار سخت و غیرمنتظره خواهد بود، اما ستاره سال های نه چندان دور سین نار، در صورت موفقیت در پروژه بازسازی، قطعا تیمی را خواهد ساخت که مانند یوهان کرایف قدرت و ریشه های عمیقی داشته باشد. برای فتح قله های بزرگ بعد از مسی آینده درخشانی در انتظار بارسلونا است.

دیدگاهتان را بنویسید