بازیکنان فردا را دست کم نگیرید

ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793110

مربیان فجرسپاسی و آلومینیوم در نشست خبری پیش از این دیدار صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر کلانتری، سرمربی تیم فجرسپاسی درباره شرایط تیمش در جام حذفی گفت: خوشحالم که 10 روز پس از آخرین حضورم در اراک در لیگ برتر، دوباره در اراک هستم. فجسپاسی هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی حضور دارد که هر دو برای ما مهم و مهم هستند.

سرمربی فجسپاسی گفت: با برنامه ریزی هایی که داشتیم می توانیم با شرایطی که داریم بازی بسیار خوبی انجام دهیم و در بازی فردا از بازیکنانی استفاده می کنیم که در چند بازی لیگ برتر به میدان نرفته اند و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. و بازی کاربر پسند.”

کلانتری در پاسخ به سوالی درباره اهمیت جام حذفی برای تیم فجر و عدم حضور بازیکنان کلیدی گفت: 30 بازیکن تیم شرایط مشابهی دارند. فاصله زیادی بین بازیکنان تیم نداریم. ما از مسابقات پرتنش بسیار خسته شده ایم. در اولین فصل لیگ برتر، مسابقات لیگ برای ما بسیار مهم است.

او گفت: ما هیچ نگرانی برای بازیکنان نداریم زیرا بازیکنان به هم نزدیک هستند و هیچ نگرانی برای ذخیره نداریم زیرا آنها می توانند خوب بازی کنند.

سرمربی فیریپاسی گفت: در بازی قبلی مقابل آلومینیوم از عملکرد بازیکنان این تیم راضی بودم، تا دقیقه 80 گلی دریافت نکردیم، بازی سختی برای هر دو تیم بود.

* خرمزی: بازیکنان بازی فردا را دست کم نگیرید

رسول حتیبی سرمربی آلومینیوم به دلیل برکناری در نشست خبری حاضر نشد. محمود هرمزی مربی آلومینیوم درباره شرایط تیمش در جام حذفی گفت: بازی جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی تلاش بیشتری کند موفق می شود.

وی افزود: از قبل تیم فجر را می شناسیم، یک بازی با آن تیم انجام دادیم و توانستیم بازی قبلی را با پیروزی به پایان برسانیم.

مربی آلومینیج گفت: با تلاش کادر فنی و بازیکنان برای عبور از این مرحله بازی فردا را به خوبی برگزار خواهیم کرد.

هرمزی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دروازه بان ها گفت: هر چهار دروازه بان خوب هستند و اگر خوب نبودند در تیم نبودند. امیدواریم در بازی فردا هر کدام در دروازه باشند تا بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم حضور بازیکنان اصلی تیم فجر گفت: تیم هایی که در لیگ برتر حضور دارند در یک سطح هستند و وقتی چند نفر نباشند دلیل نمی شود بگوییم تیم ضعیف است. بازیکنان کلیدی تیم بازیکنان جوان با انگیزه بیشتری بازی می کنند. در آلومینیوم، ما تمام تلاش خود را برای ادامه روند رو به رشد انجام می دهیم.

مربی آلومینیج تاکید کرد: از بازیکنان خواستم هیچ مسابقه ای را دست کم نگیرند. بازی فردا یکی از سخت ترین دیدارهای تیم آلومینیوم است. بزرگترین غایبان تیم سرمربی هستند و امیدواریم کادر فنی بتواند اعتماد آقای حتیبی را تامین کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید