بازیکنان پرسپولیس تک موقعیت های خود را رتبه بندی کردند


ساعت: 21:20
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894248

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به ثروت باشگاه و افرادی که داریم، سیستم اولیه خود را به گونه ای چیده ایم که بتوانیم بازی را کنترل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا پرکاس در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در مورد بازی باید بگویم که می دانستیم در آزادی بازی می کنیم و بازیکنان پرسپولیس با هم هماهنگی کامل داشتند. با در نظر گرفتن ثروت باشگاه و افرادی که در اختیار داریم، سیستم اصلی خود را به گونه ای تنظیم کرده ایم که بتوانیم بازی را کنترل کنیم. فشار حریف زیاد بود و موفق به گلزنی شدند. در دقیقه 35 هم یک تعویض انجام دادیم تا کنترل بازی را در دست بگیریم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با سه تغییری که انجام دادیم یک بازی هجومی انجام دادیم و بازی را به پایین کشیدیم. تیم ما به راحتی می تواند توپ را در زمین بچرخاند و همین مشکل پرسپولیس را تحت فشار قرار داد. ما چند موقعیت گلزنی داشتیم و باید بدانیم که در فوتبال مدرن تک موقعیت ها بسیار بسیار مهم هستند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم پرتلاشی است و نمی خواهم کارمان را توجیه کنم، تعویض های این تیم نشان داد که تیم دوم آنها مثل تیم اول کار کرده است. در ضمن بچه های ما جنگیدند و تلاش کردند، بالاخره فوتبال همین است و پرسپولیسی ها قدر موقعیت هایشان را دانستند و دوباره گل زدند. باید نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنیم و تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا در بازی بعدی سه امتیاز را در خانه کسب کنیم و از بالای جدول دور نباشیم.

پرکاس در پاسخ به این سوال که هواداران آبادانی از وضعیت نقل و انتقالات این تیم ناراحت هستند، گفت: بودجه باشگاه در اختیار من نیست و مربوط به مدیریت باشگاه است، مطمئن باشید مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای شما انجام داده است. هستند بودجه هر تیمی محدود است و صنعت نفت نیز از این قاعده مستثنی نیست. طبق قوانینی که وضع شده، مدیریت باشگاه ما بسیار فشرده است، اما هواداران باید درک کنند که تا جایی که می توانیم کمک کرده ایم و امیدواریم هر روز پیشرفت کنیم.

صنعت نفت در نیمه اول محتاطانه بازی کرد اما در نیمه دوم بازی را در اختیار گرفت. آیا این تیم نمی توانست از ابتدا با هدف پیروزی به بیرون برود؟» اگر این بازیکنان از ابتدا در ترکیب بودند، می توانستیم در دقیقه 30 سه بازیکن خود را تعویض کنیم، بنابراین نمی توانستیم بی خیال باشیم. هدف ما این بود که در نیمه اول بازی را کنترل کنیم.

وی یادآور شد: در نیمه اول فرصت داشتیم و فرهادی اگر دقت می کرد می توانست بازی را به تساوی بکشاند. در نیمه دوم بازیکنانی را که تکنیکی محسوب می شدند برای تقویت تکنیک خط هافبک به میدان آوردیم. ما می توانیم با آرامش در زمین بازی کنیم و باید اعتراف کنید که تیم حریف خود به خود خسته تر می شود. خستگی آنها باعث می شود بازیکنان فنی ما راحت تر کار کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با بیان اینکه علیرغم شایعات و مخالفت ها مهدی تاج به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شد، گفت: باید از هر لحاظ به این انتخاب احترام بگذاریم. دیروز یک انتخابات دموکراتیک بود و وقتی یک نفر بیش از 60، 70 درصد رای آورد، به این معنی است که مجمع او را می پذیرد و ما باید به این نوع انتخابات احترام بگذاریم. تیم ملی و فوتبال ما شرایط بسیار حساسی دارد و تاج تجربه بسیار خوبی دارد و با فوتبال بیگانه نیست. این می تواند به فوتبال ما کمک کند. به نظر من با وجود این همه رقابتی که وجود داشت، انتخابات تمام شد و همه ما باید یک هدف را دنبال کنیم و آن باید پیشرفت فوتبال ایران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید