بازی امن تیم ملی و پرسپولیس!

بازی امن تیم ملی و پرسپولیس!

دروازه بان اول محسن فروزان بود. دروازه بان تیم گل گهر. دیدار این تیم و پرسپولیس با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. پس از این دیدار امیر قلعه نویی این دروازه بان را از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشت و برای اولین بار بود که محسن فروزان در ترکیب این تیم به میدان نمی رفت. حتی شایعه برکناری محسن فروزان نیز در فضای مجازی منتشر شد. باشگاه گل گهر به این خبر واکنش نشان داد: «خبر حذف محسن فروزان از تیم گل گهر کذب و غیرواقعی است. بر خلاف برخی شایعات منتشر شده در چند کانال تلگرامی و سایت خبری، محسن فروزان از باشگاه گل گهر اخراج نشد و تنها به دلایل فنی و با صلاحدید کادرفنی در بازی نفت آبادان غایب بود.

آنچه مسلم است امیر کالا نویی از عملکرد محسن فروزان در دیدار با پرسپولیس گلایه داشت. مخصوصا با گل اول. عمری با ضربه سر توپ را به سمت دروازه یاران گل گهر زد و محسن فروزان که به سمت توپ هجوم آورده بود نتوانست جلوی آن را بگیرد! گویی سرمربی گل گهر این تیم معتقد بود محسن فروزان باید آن توپ را مهار می کرد.

دومین دروازه بانی که در فضای مجازی بیشتر مورد انتقاد قرار گرفته، علیرضا حقیقی است. دروازه بانی که این هفته 5 گل از پرسپولیس زد اما انصافا توپ های زیادی را مهار کرد. البته او در یکی دو صحنه به خاطر فشار حملات پرسپولیس اشتباه کرد. او متهم است که همیشه به پرسپولیس گل می زند اما این را نمی توان کتمان کرد اما علیرضا حقیقی می خواهد بهترین عملکرد را مقابل تیم سابقش داشته باشد تا دوباره در لیست خرید تیم محبوبش قرار بگیرد. اما به دلیل بدشانسی علیرضا حقیقی، او و خط دفاعی تیم همیشه در دیدار با پرسپولیس اشتباه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید