خط ستاره و نشان پرسپولیس: قهرمانی نیم فصل امن است

خط ستاره و نشان پرسپولیس: قهرمانی نیم فصل امن است

گل اول پرسپولیس در سیرجان را محمد عمری با ضربه ای دقیق و فنی به ثمر رساند تا تیمش به گلزنی امیدوار شود. جالب اینجاست که این اولین گل جوان پرسپولیس برای تیمش بود و نشان داد که یحیی گل محمدی بی دلیل به او اعتماد ندارد.

در این زمینه خواندن صحبت های اخیر محمد عمری خالی از لطف نیست.

تبریک میگم اولین گلت رو به یکی از رقبای اصلی پرسپولیس زدی!

ابتدا باید از مربیان و هم تیمی هایم تشکر کنم که همیشه از من حمایت کردند. همچنین باید به آگاهیی اشاره کنم که بازی در تیم بزرگسالان پرسپولیس را مدیون او هستم.

بازی چطوربود

می دانستیم بازی سختی در پیش است و یک پنالتی هم برای تیم ما در نظر گرفته شد اما علیرضا بیرانوند را در اختیار داشتیم. دروازه بانی که در واقع پنالتی را مهار کرد و نگذاشت دروازه پرسپولیس باز شود. گل گهر سیرجان واقعا تیمی سالم و خوب است. این تیم در زمین و هوا مسلط است اما خدا را شکر توانستیم از این بازی سخت سربلند و پیروز بیرون بیاییم.

محمد عمری چه اهدافی برای آینده دارد؟

به تیم بزرگسالان پرسپولیس آمدم که آرزوی کودکی ام بود، اما هنوز آرزوهای زیادی دارم که باید برآورده شوم. البته می دانم که هنوز باید در پرسپولیس پیشرفت کنم تا به آرزوهایم برسم.

استقلال به تساوی رسید و شما با این برد به بالای جدول رسیدید. آیا چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

تمرکز ما فقط روی تیم خودمان است و کاری به دیگران نداریم. سعی می کنیم در مسابقاتی که داریم حداکثر امتیاز را بگیریم و کادر فنی مرتب این بحث ها را با ما مطرح می کند.

فکر می کنی قهرمان نیم فصل می شوی؟

قطعا درست است این هدف به ما نزدیک است اما هدف اصلی قهرمانی در پایان فصل است که باید به آن برسیم. هفته آینده باید به مصاف تیم خوب نساجی مازندران برویم که بازی سختی است. با این حال هدف ما حفظ هدایت پرسپولیس نیز هست.

به نظر شما رقیب اصلی پرسپولیس برای قهرمانی چه کسانی هستند؟

همان تیم هایی که در بالای جدول هستند. استقلال، سپاهان و گل گهر رقبای ما هستند، اما در نیم فصل همه تیم ها سخت تر می شوند، زیرا رقابت برای قهرمانی در یک طرف و بازی در طرف دیگر برای سقوط و رتبه بهتر است. ! مطمئناً مسابقات سخت تر می شود، اما ما به دنبال قهرمانی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید