بازی با پرسپولیس برای ما مثل شمشیر دولبه است


ساعت: 15:14
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895061

خوشحالم که بهترین پرسپولیس سال های اخیر را بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: پرسپولیس در بالای جدول است و خوشحالم که بهترین پرسپولیس چند سال اخیر را بازی می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: در مورد بازی باید بگویم که پرسپولیس یکی از تیم های مطرح است و فردا کار سختی خواهیم داشت. 4 بازی است که گل نزده اند و بیرانوند خیلی به آنها کمک کرده است. خوشحالم که بهترین پرسپولیس سال های اخیر را بازی می کنیم.

وی افزود: دوست ندارم با تیمی بازی کنم که بهانه تراشی کند و خوشحالم که پرسپولیس بهترین بازی را با ما دارد. به جز بازی نفت از تیمم راضی هستم و بازیکنان بهتر از حد انتظارم عمل کردند. آنها باید بدانند که فردا می توانند کاری بزرگ انجام دهند و باید این را درک کنند. بازی با تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد یک شمشیر دولبه است که می تواند دستاورد خاصی برای ما داشته باشد. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و هر تیمی که لیاقتش را دارد 3 امتیاز بگیرد.

الهامی درباره انتقاد یحیی گل محمدی از ورزشگاه دستگردی تصریح کرد: شرایط زمین تا هفته گذشته خوب بود. درست است که سه تیم آنجا بازی می کنند، اما نمی دانم چند تیم آنجا تمرین می کنند. خود ورزشگاه آزادی کیفیت خوبی ندارد. پرسپولیس هم مستاجر است و زمینی ندارد. تا 10 روز پیش شرایط زمین بد نبود.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: شرایط کار در ابتدا خوب نبود اما رفته رفته شرایط بهتر شد و فوتبال آبرومندی بازی می کنیم.این فلسفه کاری من است و مطمئنا پرسپولیس خواهد بود. بهترین تیم خوبی است که می تواند کالیبر ما را تعیین کند.

وی افزود: آنها کارهایی را که من از تیمم می خواستم انجام داده اند، اما کافی نیست و باید پیشرفت کنیم. ما تیم جوانی هستیم اما همانطور که گفتم بازی مقابل تیمی مثل پرسپولیس برای ما شمشیر دولبه خواهد بود.

الهامی درباره پوستر این باشگاه و اینکه از عکس داود فنایی و مظاهر رحیم پور در آن استفاده شده و نظر شما در مورد آن چیست، گفت: با تشکر از مالک، رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و اعضای گروه پشتیبانی از باشگاه ما مفتخریم که داود فنایی و مظاهر رحیم پور را در کنار خود داریم. چون داود بهترین مربی دروازه بان ایران است و مظاهر رحیم پور هم دکترای بدنسازی دارد و دوره های داخل و خارج از ایران را گذرانده است. حضور این دو نفر مایه افتخار ما خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال هوادر در مورد نتایج بازی های لیگ برتر و تعداد گل های زده شده در بازی ها ادامه داد: اگر بازی تیم من و گل محمدی را ببینید، بازی ها همیشه پر گل است؛ بازی های گل محمدی را هم ببینید. چون همدیگر را می شناسیم و امسال گل محمدی به فلسفه اش بازگشت. هر جا که بوده ام، تیم من با شخصیت خود فوتبال بازی می کند و ما می خواهیم احترام قائل شویم و امیدوارم مردم خوشحال باشند.

دیدگاهتان را بنویسید