بازی های کشورهای اسلامی یک مسابقات جهانی در ورزش های اسلامی است


ساعت: 23:18
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888648

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و تیم ملی دوچرخه سواری چه گفت؟

رئیس فدراسیون و تیم ملی دوچرخه سواری درباره بازی های کشورهای اسلامی صحبت کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول هاشم کندی رئیس دوچرخه سواری پس از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری پیست گفت: کسب دو مدال نقره در پیست راضی کننده است و امیدواریم بچه ها بتوانند در جاده ها نیز بدرخشند.

وی گفت: در بخش بانوان نتایج خوب بود، زحمت کشیدند، اما این دو مدال نشان می‌دهد که اگر از نظر تجهیزاتی و مالی مورد حمایت قرار بگیریم، دوچرخه‌سواری به‌عنوان رشته‌ای با مدال‌های چندمدالی، همیشه در جایگاه برتر خواهد بود. سکوی برتر قهرمانی در مسابقات.”

هاشم کندی گفت: در این مسابقات هر تیم دو نماینده داشت. به عنوان مثال، از آنجایی که ورزشکارانی از امارات، ازبکستان و قزاقستان در سطح اروپا کار می کنند و در آنجا اردو و مسابقات دارند، مستقیم به قونیه آمدند. اگرچه راه سختی در پیش داریم، اما اگر حمایت مادی و تجهیزاتی داشتیم قطعا وضعیت بهتری داشتیم.

گنج خانلو: بازی های کشورهای اسلامی، مسابقات جهانی ورزش های اسلامی است

گنج هانلو رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری درباره بازی های کشورهای اسلامی گفت: هرگز تصور نمی کردم سطح ورزشکاران در بازی ها اینقدر بالا باشد و ورزشکاران اینقدر قوی و آماده باشند. بیشتر اردوها و مسابقات اروپایی بود و برای مدال آمد.

وی گفت: شاید ژاپن، کره و چین این بازی ها را نداشته باشند اما بهترین ورزش ها را در کشورهای مسلمان دارند.

گنج هانلو گفت: ورزشکاران باید فکر پایین بودن سطح مسابقات اسلامی را از خود دور کنند. امیدوارم در بخش راه نتایج بهتری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید