باشگاه پرسپولیس از احمد موسوی شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس از احمد موسوی شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی از بازی اخراج و از ادامه بازی محروم شد. با توجه به این موضوع امیدواریم پس از شفاف سازی موضوعات پیش روی اعضای کمیته انضباطی و اینکه مبتکر این اتفاقات فرد دیگری است، عمامه ای برای بازی های پیش رو داشته باشیم.

البته باید منتظر باشیم تا کمیسیون انضباطی فدراسیون پس از اطلاع از مشکلات پیش آمده نظر خود را اعلام کند. به هر حال مهدی ترابی همیشه بازیکنی بوده است که از رویارویی ها و درگیری ها دوری می کند و سابقه اش در این زمینه روشن و روشن است و در این مورد نه تنها شروع کننده بود، بلکه در طول مسابقه سعی می کرد حرف ها را نشنود و نبیند. و اقدامات بازیکن تیم حریف باید از وقوع حوادث جلوگیری کند و شاید اگر داور متوجه توهین ها و توهین ها می شد و خاطی را از زمین بیرون می فرستاد، اتفاقات زیر رخ نمی داد.

البته باشگاه پرسپولیس از احمد موسوی بازیکن تیم نساجی مازندران به دلیل رفتار غیر فوتبالی با بازیکن پرسپولیس و هدایت بازی به این اتفاقات شکایت خواهد کرد. البته در این میان باید از رفتار مؤدبانه و اخلاقی سرمربی نساجی مازندران برجسته و تشکر کرد. به جای داور مسابقه که قرار بود متوجه رفتار بازیکن مورد نظر نشده باشد، بازیکن اشتباهی را اخراج کرد و با بیرون آمدن موسوی از زمین، دلیل تعویض خود را متوجه خود بازیکن کرد.

مهدی ترابی که تا تصمیم بعدی کمیته انضباطی محروم است، به قدری بازیکن متواضع است که حتی پس از پایان مسابقه نیز از پاسخگویی به سوالات برخی از هم تیمی هایش که از توهین ها بی خبر بودند، خودداری کرد. در این میان جای تاسف است که ترابی تمام فحاشی ها را شنید و در این صحنه بازیکن مقابل به گواه شاهدان و حاضران شروع به حمله فیزیکی کرد و باز هم توسط داور جریمه شد. این در حالی است که داور اصلا در میان تماشاگران نبود و مهدی ترابی در حال صحبت با بازیکنی بود که به او فحاشی کرد.

نکته آخر و مهم این است که در فیلم اختصاصی باشگاه پرسپولیس درباره رفتار هاتی نساجی پس از اخراج، پس از تکرار یک حرکت زننده و غیراخلاقی در مقابل دوربین عکاسان، او به صراحت می گوید که او شروع کننده است. درگیری ها این فیلم به همراه سایر مستندات باشگاه پرسپولیس ضمیمه این شکایت و در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید