باغمیشه: پای میز مذاکره با استقلال رفتم اما پرسپولیسی بودم

به عنوان یک مهاجم سابق، نظر تخصصی شما در مورد مهاجم جدیدی که پرسپولیس آورده است چیست؟

شهاب مهاجم خوبی است و برای پرسپولیس مفید است. بازیکنی که در اروپا بازی کرده است قطعا توانایی و پتانسیل فنی قابل قبولی دارد پس می توان روی او حساب کرد اما پرسپولیس همچنان به یک مهاجم شش امتیازی دیگر نیاز دارد.

شهاب زاهدی هم می تواند در جناحین به پرسپولیس کمک کند. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

پرسپولیس بازیکنان زیادی مثل عالیشاه، ترابی و صادقی دارد که می توانند در پست کناری بازی کنند، بنابراین نیازی به وینگر جدید ندارند و باید از شهاب به عنوان مهاجم دوم یا در نهایت به عنوان مهاجم نوک استفاده شود. از نکته یا در پست دیگری استفاده کنید.

با وجود تمدید گلسیانی، فکر می کنید پرسپولیس در چه پست هایی به بازیکن جدید نیاز دارد؟

کنعانی زادگان و یک دفاع چپ باید برای خط دفاعی وارد شوند اما علاوه بر آن ششدانگ پلی ساز خارجی و یک مهاجم گلزن دیگر برای تقویت پرسپولیس وارد میدان شوند. بحث حضور در لیگ قهرمانان آسیا حساسیت ها را بالا می برد بنابراین باید این بازیکنان را آورد تا تیم برای رقابت های حساس خارجی با مشکل مواجه نشود.

باغمیشه: پای میز مذاکره با استقلال رفتم اما پرسپولیسی بودم

اتفاقاتی که بین بیرانوند و پرسپولیس افتاد چطور؟

فکر می کنم بعضی از کارهای بیرانوند خوب نبود و وکیل این بازیکن هم به بیرانوند توصیه هایی کرد که واقعا کار او را پیچیده تر کرد. قرار نبود بیرانوند تحت تاثیر وکیلش قرار بگیرد. از وکیلش هم حرف هایی شنیدم که اصلا درست نیست. مثلا می گفتند عشق مال دهه 60 است و اگر اینطور بود بازیکنان بزرگی مثل محرمی و دیگر بازیکنان بزرگ از بین مردم محو می شدند. پس عشق یک طرف است و طرف دیگر مردم و هوادارانی که در هیچ شرایطی ارزش خود را از دست نمی دهند و برای هم ارزش و احترام خاصی قائل هستند. مثلا در مورد بیرانوند وقتی بیرانوند در اروپا موفق نشد و مجبور شد به ایران بازگردد، پرسپولیس او را پذیرفت تا جایگاهش در تیم ملی ثابت بماند و بیرانوند به قهرمانی های متوالی هواداران ادامه دهد. این تیم به یک چهره و اسطوره فراموش نشدنی تبدیل شد.

اگر بیرانوند به تیم مدعی می رفت فراموش می شد؟

بازیکنی که از این دو تیم به تیم دیگری برود تا حد زیادی موقعیت خود را از دست می دهد. من خودم بودم که بعد از بازگشت غیرممکن به پرسپولیس با مهندس مشکل پیدا کردم و بالاخره به امارات رفتم. الان هم اگر بیرانوند به استقلال برود بزرگترین اشتباه فوتبالی اش را می کند و عمر فوتبالی اش کوتاه می شود و بیشتر محبوبیتش را از دست می دهد.

فکر نمی کنی دیر شروع کردن تمرینات و عدم ارائه گسترش و این چیزها برای آماده سازی پرسپولیس مشکل ساز شود؟

بله، تمرین دیر شروع می شود بنابراین اردو دیر شروع می شود. در ضمن از آقای درویش می خواهم در این برهه حساس بیشتر از تیم حمایت کنند تا در بهترین شرایط وارد پیش فصل شویم.

پیش بینی شما از شرایط پرسپولیس برای مسابقات داخلی و آسیایی چیست؟

قطعا پرسپولیس شانس اول قهرمانی در ایران را دارد و با توجه به شخصیت بالایی که دارد از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد. ضمن اینکه پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی آسیا خواهد بود چرا که در این جام تنها تیم ایرانی به شمار می رود که در چند فصل اخیر به فینال لیگ قهرمانان رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید