باقیمانده پرداخت ارزشیابی معلمان در چه شرایطی است

باقیمانده پرداخت ارزشیابی معلمان در چه شرایطی است

نگی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای کلیه همکاران مشمول طرح رتبه بندی 50 درصد رتبه اول نیز به مدت 9 ماه محاسبه می شود که شامل شش ماهه دوم سال 1400 و سه ماه اول از سال 1401 محاسبه در مرداد ماه سال جاری پرداخت می شود

سیاهکالی مرادی ادامه داد: در آبان ماه سال جاری برای کلیه همکارانی که توانستند حکم خود را صادر کنند حکم رتبه 1 صادر و هفت ماه معوقه واریز شد.

و افزود: طبق قانون یک ماه از ماه اول همکارانی که بیمه آنها خدمات درمانی است کسر می شود.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: برای همکارانی که بیمه آنها تامین اجتماعی است، هفت ماه معوقه آنها طبق قانون به طور کامل پرداخت می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای کلیه همکارانی که در مرداد ماه امسال 9 ماه علی الحساب دریافت کرده اند، 3 ماه علی الحساب منطبق با 1401 آنها تحت عنوان بازده جبرانی کسر شده است.

وی ادامه داد: بیمه و مالیات همکاران بر اساس قوانین جاری کسر می شود.

سیاهکالی مرادی نگرانی برخی از همکاران عزیز فرهنگی را از عدم صدور رای یا کسورات قانونی دانست و افزود: جای نگرانی نیست تعدادی از همکاران که به دلیل مشکلات سیستمی موفق به صدور اخطاریه و تصمیم گیری نشده اند و سامانه مشکلات رفع شده در زمینه صدور تصمیمات انجام شده و پس از احتساب کلیه کسورات قانونی از حقوق آذر ماه، اقدامات و معوقات خود را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مراحل رتبه بندی ادامه دارد و با مشخص شدن رتبه واقعی همکاران، معوقات مربوط به مابه التفاوت رتبه اول با رتبه واقعی محاسبه و پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید