باند دزدان دریایی در بندرعباس متلاشی شد

ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799189

دکی از شناسایی و دستگیری باند دزدان دریایی در سواحل بندرعباس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ دوم «حسین دهکی» فرمانده مرزبانی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز گفت: متلاشی شده اند.
وی همچنین گفت: تیم گشتی پایگاه دریایی بندرعباس برای اطمینان از ایمنی شناورها و شناورها در حوالی سواحل بندرعباس ضمن گشت زنی در حرکات مشکوک قایق ها در منطقه به سرعت متخلف را شناسایی و توقیف می کند.
سردار دهکی افزود: مرزبانان در بازرسی از کشتی متخلف اقلامی شامل 300 متر طناب و تعدادی طناب بکسل، تعدادی دستکش و تاشو کشف و ضبط کردند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی ملوانان بندرعباس مشخص شد اقلام مسروقه متعلق به کشتی مشخص است.
دهکی ادامه داد: با ردیابی و شناسایی مالک، روند تحویل اقلام مسروقه به مالک شناور در حال بررسی و اقدامات قانونی در حال انجام است.
سردار دهکی گفت: در این رابطه یک فروند شناور 55 اسب بخاری و یک دستگاه خودرو سایپا توقیف و 3 سارق دستگیر شدند.
دهکی گفت: این باند در گذشته چندین سرقت از اموال کشتی ها در بندرعباس انجام داده بود. باند سارقان بلافاصله توسط مرزبانان متلاشی شد.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پایان گفت: شناسایی مال باخته در دستور کار کارکنان قرار گرفته و متهمان برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید