متلاشی شدن باند سارقان در روستای زیارت / آخرین جزئیات از قتل پدر و پسر در گرگان

ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783408

مروتی از متلاشی شدن یک باند سارق شش نفره در روستای زیارت خبر داد و گفت: این باند قصد سرقت منازل روستای زیارت را داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; مطبی مروتی صبح امروز در نشست خبری در استان گلستان اظهار داشت: هشت درصد سرقت ها در هفت ماه گذشته افزایش داشته که بیشتر آنها سرقت های خرد بوده است.

رئیس پلیس آگاهی ناحیه گلستان ادامه داد: با هوشیاری پلیس در سطح استان گلستان 5 درصد سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشف شد.

مروتی خاطرنشان کرد: سرقت منازل و خودرو کاهش یافته و سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو افزایش یافته است که در مدت گذشته از ابتدای سال تاکنون 24 درصد کاهش سرقت خودرو و 15 درصد افزایش سرقت خودرو افزایش داشته است.

وی افزود: 31 درصد کیف های چپاول شده در استان گلستان در این مدت افزایش یافته و از مردم می خواهیم تبلت و موبایل خود را در کوچه های خلوت به دیوار نگه دارند تا قربانی سارقان نشوند.

وی از کاهش سرقت های احشام در استان گلستان خبر داد و گفت: از دامداران و دامداران تقاضا داریم دام های خود را بی سرپرست رها نکنند زیرا یافتن دام مسروقه بسیار سخت است.
رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در استان گلستان شاهد افزایش 38 درصدی قتل و همچنین افزایش 23 درصدی کشفیات قتل در استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

مروتی بابیان اینکه اختلافات و درگیری های ملکی و مالی و درگیری عامل این قتل ها بوده است، خاطرنشان کرد: انتظار می رود معتمدین و ریش سفیدان وارد این اختلافات شوند و خانواده ها سلاح گرم را در خانه نگهداری نکنند و در اختیار جوانان قرار گیرد.

وی افزود: میزان وقوع 58 فقره تقلبی کاهش و وقوع تقلبی 45 درصد افزایش یافته و شاهد افزایش 22 درصدی کلاهبرداری در استان گلستان هستیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان از متلاشی شدن یک باند شش نفره سرقت در روستای زیارت خبر داد و افزود: این باند به منازل روستای زیارت دستبرد زدند و ارزش اموال این پرونده نزدیک به یک میلیارد تن است.

مروتی در خصوص آخرین قتل پدر و پسر در گرگان گفت: اجساد قربانیان در یک خودروی مزدا نیمه سوخته قرار دارند که پلیس با شناسایی محل یکی از متهمان، صبح روز بعد علیرغم مقاومت و اقدامات پلیسی وی را دستگیر کرد. استفاده از قانون اسلحه.”

وی خاطرنشان کرد: این پدر و پسر در روزهای آخر هفته در گرگان کشاورزی و کشاورزی می کردند و قاتلان تصور می کردند با این قتل هیچکس متوجه جنایت آنها نمی شود که در نهایت با هوشیاری پلیس به دام افتادند.

پیام آنتن /

دیدگاهتان را بنویسید