بانک رفاه کارگران حامی رونق اقتصادی و توسعه اشتغال در استان خوزستان است

بانک رفاه کارگران حامی رونق اقتصادی و توسعه اشتغال در استان خوزستان است

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل الهگانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در دیدار با دکتر خلیلیان استاندار خوزستان در استانداری، افزود: حوزه های اجتماعی و بازنشستگی، نفت، گاز و پتروشیمی، راهسازی، کشاورزی و اینها حوزه هایی هستند که بانک رفاه کارگران با گسترش فعالیت ها و فعالیت های خود در این حوزه ها به دنبال ایجاد رونق اقتصادی و توسعه اشتغال در استان خوزستان است.
وی توسعه حمایت از مستمری بگیران در استان خوزستان را یکی از مهمترین برنامه های توسعه ای بانک کارگران بهزیستی استان عنوان کرد و گفت: در سال 1400 بانک اجتماعی بیش از 17 هزار وام به مستمری بگیران محترم استان بازپرداخت کرد که در این راستا از سال 1380 تاکنون بیش از 17000 فقره وام پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور در سال های اخیر و به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس، این تسهیلات به صورت مکانیکی و غیرحضوری پرداخت شد. «به همین منظور سامانه مشخصی را تدوین کرده ایم و در قالب این سامانه برای ثبت درخواست و پرداخت تسهیلات به بازنشستگان محترم اقدام کرده ایم.
دکتر الهگانی با بیان اینکه بیش از 200 هزار مستمری بگیر در استان خوزستان وجود دارد، افزود: تمام تلاش خود را کرده ایم تا شرایط لازم را برای استفاده از ظرفیت بازنشستگان برای حمایت از حوزه تولیدی استان فراهم کنیم.
به گفته وی، بانک رفاه کارگران برای حمایت از حوزه تولیدی استان و توسعه اشتغال در این بخش، بستری را برای بازنشستگان برای خرید اقساطی محصولات استان فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید