بانک های اطلاعاتی خانوار یارانه ای در حال پر شدن است


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882926

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: بانک های اطلاعاتی خانوارهای یارانه در حال تکمیل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدهادی زاهدی وفا امروز در حاشیه همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانواده ها می توانند یک هفته دیگر به سامانه حمایتی اداره کار (اعتراض یارانه ای https://hemayat.mcls.gov) مراجعه کنند. 10 روز دیگه ir) اطلاعات خود را پر کنند.

وی افزود: گزینه ثبت نام مجدد برای خانواده هایی که معتقدند مشمول دریافت یارانه هستند اما یارانه دریافت نکرده اند مجددا در سایت سامانه مددکاری برای تکمیل اطلاعات در دسترس قرار می گیرد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این مدت برخی خانواده ها ایجاد یا تفکیک شدند، گفت: اطلاعات دقیقی در مورد خانواده ها از بانک ها دریافت کرده ایم و با توجه به مشکلات موجود تکمیل بانک های اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفته است. تغییراتی که به طور منظم در خانواده ها رخ می دهد.

زاهدی وفا تاکید کرد: بر اساس اطلاعاتی که در بانک اطلاعات رفاه ایرانیان داشتیم، خانواده های مشمول دریافت یارانه را قبلا معرفی کرده ایم، اما از سال آینده سیاست متفاوتی اتخاذ می کنیم تا این اتفاقات رخ ندهد. به این ترتیب اطلاعات ابتدای سال را رصد می کنیم و در طول سال تغییری نمی دهیم.

وی درباره ثبت نام سهامداران نیز گفت: بررسی آن انجام شده و در دستور کار دولت است که تصویب آن برای تصویب به شورای دولت ارسال شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید