بانک پارسیان با محصولات جدید در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو حضوری پررنگ دارد

بانک پارسیان با حضور در پنجمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین در خرده فروشی و صنایع وابسته (نمایشگاه خرده فروشی ایران 2023)، آخرین دستاوردها و محصولات فناورانه و کارآمد خود را به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرگزاری موج


، بانک پارسیان با برپایی غرفه و همراه با شرکت های گروهی مختلف در سالن 35 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به همراه تیمی از مدیران و کارشناسان متخصص در حوزه اعتبارات، بانکداری شرکتی و شعب در طول مدت برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران خرده فروشی 2023، شخصا فعال و آماده پذیرایی از فعالان صنعت خرده فروشی خواهد بود.

بانک پارسیان که برای اولین بار در این نمایشگاه به عنوان یکی از دغدغه مندان توسعه و شکوفایی صنعت خرده فروشی با هدف توسعه روابط و همکاری های مشترک و تعامل سازنده با فعالان، صاحبان و مدیران مراکز خرید و فروش، حضور پیدا می کند. شرکت های صنعت خرده فروشی کشور با ایجاد بستر و معرفی ابزارهای مالی و بانکی جدید، آخرین خدمات و محصولات جدید، ظرفیت ها، دستاوردها و فرصت ها را ارائه خواهند کرد.

بانک پارسیان همواره در تلاش است تا با برنامه ریزی مناسب و استفاده از محصولات و ابزارهای نوین مالی و بانکی، پروژه های روبنایی و زیربنایی کشور را توسعه دهد تا علاوه بر رشد تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید، زمینه توسعه کشور را فراهم آورد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه خرده‌فروشی در تاریخ 2 تا 5 دی ماه 1402 و با حضور مالکان. از علائم تجاری، مراکز خرید و تولیدکنندگان فعال داخلی و خارجی در این صنعت برگزار می شود.



آیا این خبر مفید بود؟