بانک کشاورزی برنامه ای برای زنده ماندن آذرآب ندارد/ سوال وزیر جهاد کشاورزی درباره حل مشکلات بزرگترین شرکت تدارکات عمومی کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص مسائل و مشکلات شرکت صنایع آذرآب اراک (به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تدارکات عمومی (GC) در ایران) ضمن انتقاد از سهامدار اصلی این واحد صنعتی گفت: متاسفانه بانک کشاورزی آذرآب تحریم شده است و این امر این شرکت در حال حاضر علاوه بر تحریم های خارجی و تحریم های داخلی است.

وی ادامه داد: بانک کشاورزی هیچ برنامه ای برای افزایش عمر آذرآب ندارد و هیچ اقدامی برای فعال سازی مجدد این شرکت انجام نداده است و اگر این بانک به عنوان سهامدار عمده برای رفع مشکل آذرآب اقدامی نکند بعید است آذرآب با آن مواجه شود. مشکلات جدی مانند سایر کارخانه های ما. بودن.

آصفری گفت: روز گذشته در جلسه ای با مدیرعامل بانک کشاورزی برای پیگیری مسائل شرکت آذرآب به شدت از وضعیت این شرکت گلایه کردم. باید حذف شود.

سخنگوی اراک گفت: وقتی دیدم واقعاً بانک کشاورزی هیچ برنامه ای برای آذرآب ندارد و بازدید هفته گذشته مدیرعامل کارخانه آذرآب بی نتیجه بود و هیچ اقدامی صورت نگرفت، به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردم.

وی افزود: اگر بانک کشاورزی برای حل مشکلات آذرآب نیاید باید از وزیر جهاد کشاورزی در مجلس بپرسم. این در حالی است که روز گذشته طی گفت و گوی تلفنی با وزیر جهاد کشاورزی، وی قول داد در این زمینه اقداماتی انجام دهد.

آصفری تاکید کرد: معتقدیم نیروگاه آذرآب باید در اختیار شرکت بزرگی قرار گیرد که در حوزه نفت و نیروگاه فعال است و مشکلات آن را حل کند، مانند مشکل واگن پارس که تا حدودی حل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید