بایدن بی‌وجدان‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است

امام جمعه اهل سنت پاوه:

امام جمعه اهل سنت پاوه گفت: همچنانکه جنایات رژیم اشغالگر قدس و کشتن کودکان مظلوم غزه موجب بیداری مسلمانان دنیا شد، بی وجدانی رییس جمهور آمریکا را به عنوان یک مجسمه متحرک ثابت گشت.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری امروز پنجشنبه۲۷ مهر ماه طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: طی روزهای اخیر هرآنچه برای انجام جنایت علیه مردم مظلوم غزه بود توسط آمریکا و صهیونیست ها به کار گرفته شد، آنها با تمام توان و و تجهیزات از اسلحه و مهمات و نیرو گرفته تا پول و بودجه برای این جنایات را گذاشتند و با حملات وحشیانه نقطه ای سفید در زندگی خودشان به جا نگذاشتند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با تصریح بر اینکه جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم می کنیم، اظهار کرد: متاسفانه امروز آنان که در درون برای غزه سوخته اند بی قدرت هستند و آنان که قدرت دارند و نزدیک غزه هستند یا به دنبال آشتی با رژیم صهیونیستی هستند و یا پنبه درون گوششان گذاشته اند که ببینند غزه در آینده چه می شود.

وی گفت: ما از دور تنها اخبار را می شنویم و آینده مجهول است که چه می شود ولی آنچه را که امروز استنباط کردیم خون جوانان و کودکان غزه باعث شد که بار دیگر ما مسلمانان در دنیا از خواب غفلت بیدار شویم و آنانی که در خواب غفلت بودند با آه مادران و داد پدران و شعار الله اکبر جوانان دنیای اسلام بیدار شدند.

ماموستا قادری افزود: اگر محکومیت ها و تظاهرات ضد صهیونیستی در اقصی نقاط دنیا هیچ نتیجه ای نداشته باشد همین بیداری مسلمانان کافی و شایسته است.

وی اضافه کرد: به روح شهدای عزیز غزه درود می فرستیم و برای مجاهدان راستین حماس و جهاد اسلامی درخواست توفیق داریم و برای برادران و خواهران ایمانی خود در قدس و فلسطین و غزه درخواست صبر و ایستادگی می کنیم.

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت ۱۶ ساله مصطفی علما نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اشاره کرد و با قدردانی از زحمات و تلاش های وی گفت: مقام و مسوولیت بنا بر فرمایش حضرت امام علی (ع) آزمایش است و در این عصر پر از فتنه و در استانی مانند کرمانشاه که دارای تنوع بالای قومی و مذهبی است؛ آیت الله علما امتحان خوبی پس داد.

وی با بیان اینکه ایشان در طول دوران خدمت خود در کسوت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نسبت به علما و مشایخ اهل سنت و مردم اورامانات پدرانه برخورد کردند از زحمات وی و عوامل دفتر ایشان تشکر کرد.

ماموستا قادری همچنین با خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام غفوری امام جمعه جدید کرمانشاه، تصریح کرد: مردم استان کرمانشاه با وجود تنوع قومی و مذهبی برادرانه در کنار هم زندگی کرده و در دفاع از انقلاب و حفاظت از امنیت منطقه و حفظ برادری در کنار هم بوده ایم و خواهیم بود و به یاری حق در آینده برادرانه در خدمت شما هم هستیم.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید