آمریکا بی وجدان جایی در مذاکرات بروکسل ندارد/ حادثه اخیر بنزین نشان دهنده بازدارندگی ایران است

ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779886

آیت الله حسینی همدانی گفت: حادثه اخیر بنزین نشان داد که اگر نتوانیم زیرساخت ها را تقویت کنیم، دشمن از هر نقطه ضعفی برای ضربه زدن به ایران استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکامام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هشتم آبان سالروز تاسیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: ماموریت این گروه خنثی سازی تهدیدات علیه زیرساخت ها و تاسیسات حساس کشور است و در این راستا به زودی تهدیدها را خنثی می کند. “

آیت الله حسینی همدانی افزود: حادثه اخیر بنزین نشان داد که اگر نتوانیم زیرساخت ها را تقویت کنیم، دشمن از هر نقطه ضعفی برای ضربه زدن به ایران استفاده می کند، بنابراین پدافند غیرعامل قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم با وجود تهدیدات دشمن وارد بازی دشمن نشده اند، گفت: اگر مدیران کشور اهمیت پدافند غیرعامل را درک نکنند و ابن محمود به درستی توسعه پیدا نکند، گاهی در معرض تهدیدات جبران ناپذیری قرار خواهیم گرفت.

امام جمعه کرج در تشریح موارد آبان ماه سال 59، شهادت حسین فهمیده و روز نوجوانی، 13 آبان 1332 و تبعید امام خمینی (ره) از کوم به ترکیه، 13 آبان 57، شهادت. روز دانشجو و دانش آموز و 13 آبان 58 تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان است.

آیت الله حسینی همدانی وقایع آبان ماه را فصلی از جبهه استکبار ایران علیه آمریکا دانست و گفت: دانشجویان می دانستند کاری که انجام می دهند مغایر با کنوانسیون وین است و می تواند منافع ملی را تهدید کند.

وی افزود: در پی مداخله مستقیم آمریکا در ایران، دانشجویان به رهبری امام خمینی (ره) انقلاب دوم را در قالب تسخیر لانه جاسوسی جشن گرفتند. ۱۳ آبان نماد استکبار است و امروز نه تنها مردم ایران، بلکه جهان انسانیت را می شناسند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: مقاومت مردم ایران در برابر توطئه های آمریکا و متحدان اروپایی آن، سرعت ریشه کنی فساد جهانی را دوچندان کرده و نظام لیبرال دمکراتیک غرب که منشأ نابودی انسان هاست، فرو می ریزد.

وی انزوای جریان های لیبرال خواهان سازش با آمریکا را ناشی از جنبش دانشجویی 13 آبان 58 دانست و افزود:

امام جمعه کرج به کرج گفت: از همان ابتدا اجازه نمی دادند مردم با اسناد لانه جاسوسی ارتباط برقرار کنند. ما نباید اجازه دهیم انقلاب تحریف شود و باید در کتاب های درسی گنجانده شود. امیدواریم این خواسته رهبری در دولت فعلی محقق شود.»

آیت الله حسینی همدانی استکبار ستیزی را دستور قرآن و روش اهل بیت(ع) می داند و می افزاید: .

وی گفت: مردم دنیا با شعار مرگ بر ایران ارتباط راهبردی با ایران پیدا کرده اند اما برخی از ترس فکر می کنند که اگر این شعار را رها کنیم، آمریکا با ما دوست می شود، اما اینطور نمی شود. اتفاق می افتد.”

خطیب نماز جمعه کرج شعار مرگ بر آمریکا را راهبردی خواند و توضیح داد: تغییر مکان مذاکرات هسته ای از وین به بروکسل نشان می دهد که آمریکا نمی تواند از زور استفاده کند، توافقی وجود ندارد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: شهید لندی ادامه شهید فهمیده در تفاهم و اقدام به موقع است، قدرت نرم نظام اسلامی حضور نوجوانان و جوانان در کنار مسئولان برای 13 آبان خواهد بود. ادامه بده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید