بایدن دومین بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نیوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان و جمهوری خواه، سه شنبه شب جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را «دومین بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا» خواند.

گینگریچ به فاکس نیوز گفت: «فکر نمی‌کنم منصفانه باشد که بگوییم او (ایدن) بدترین رئیس‌جمهور است. فکر می کنم بوکانی که ما را با جنگ داخلی آشنا کرد، هنوز هم این عنوان را دارد. اما منصفانه است که بگوییم بایدن شاید دومین بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا باشد، حداقل از نظر نفوذ مخربش.

وی با انتقاد از وضعیت اقتصاد آمریکا و سیاست خارجی دولت بایدن گفت: اولاً خنده دار نیست که شما نمی توانید شیر خشک بچه پیدا کنید، نمی توانید پول بنزین بپردازید و نمی توانید غذا بخرید. جنایت در حال افزایش است، شهر شما، اما دوم، این دنیای واقعی است که کاخ سفید آن را درک نمی کند. «دنیا بسیار گران و بسیار خطرناک شده است و به نظر می رسد بایدن نمی داند در اطرافش چه می گذرد.

نظرسنجی های اخیر در ایالات متحده نشان می دهد که تنها حدود یک چهارم رأی دهندگان آمریکایی می گویند که مدیریت تورم بایدن را تایید می کنند، مشکلی که محبوبیت کم رئیس جمهور را تشدید می کند.

در یک نظرسنجی جدید IBS News / Ipsus که یکشنبه منتشر شد، تنها 28 درصد از رای دهندگان آمریکایی گفتند که عملکرد بایدن در مورد تورم را قبول دارند و 27 درصد گفتند که او با افزایش قیمت بنزین کنار می آید.

بایدن در حزب خود بسیار بهتر عمل کرد، به طوری که 56 درصد دموکرات ها از مدیریت تورم او حمایت کردند و 51 درصد نیز همین را در مورد قیمت بنزین گفتند.

در همین نظرسنجی، 37 درصد از پاسخ دهندگان از عملکرد بایدن برای بهبود اقتصادی حمایت می کنند، رقمی که علیرغم کاهش 16 درصدی نسبت به سال قبل، در چند ماه گذشته نسبتاً ثابت مانده است. در جولای 2021، 53 درصد از بایدن عملکرد خود را در بهبود اقتصادی تایید کردند.

محبوبیت بایدن از ماه اوت به دنبال خروج غیرقانونی و غیرمسئولانه نیروهای آمریکایی از افغانستان به شدت کاهش یافته است. در پایان ماه می (ماه گذشته)، بایدن کمترین محبوبیت خود را با 36 درصد ثبت کرد.

نتایج جدید محبوبیت بایدن منعکس کننده تأثیر مستقیم اقتصادی افزایش قیمت بنزین و مواد غذایی بر مصرف کننده آمریکایی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید