باید با حذف آن آرام می گرفتند اما پژواک عکس و نام آن به کابوس دنیا تبدیل شد.

ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794497

گزارشی از پوشش کلمه کلیدی Hero در رسانه های بومی؛

در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، کاربران شبکه های اجتماعی کلید واژه قهرمان جبهه مقاومت را نوشتند. محتوایی که حتی دشمن را هم ترساند که نامش تبدیل به یک ترند شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; ایرانی ها این روزها در شبکه های اجتماعی از حاج قاسم سلیمانی می نویسند و هشتگ قهرمان را زیر پا می گذارند و این کلیدواژه اکنون به یکی از کلیدواژه های پر تکرار در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

این پست ها هشتگ Hero را به ترند اول دنیا تبدیل کرده است و طبق گزارش رسانه ها در اینستاگرام 13 میلیون پست منتشر شده است که در حال حاضر این شبکه اجتماعی در حال حذف آن ها و غیرقابل دسترس بودن برای تمامی مطالب منتشر شده با این هشتگ است.

در حالی که دشمن و ضدانقلاب در زمان حیات سردار حاج قاسم سلیمانی از این شهید بزرگوار می ترسیدند و به دنبال حذف فیزیکی او بودند، حالا از عکس و نام حاج قاسم و روند نامش در شبکه های اجتماعی هراس دارند. شهدا زنده اند و با خدا می خورند.

در آستانه سالگرد شهادت سردار دلا حاج قاسم سلیمانی، کاربران شبکه های اجتماعی کلیدواژه قهرمان جبهه مقاومت را نوشتند که حتی دشمن را به ترس از تبدیل شدن نام او برانگیخت.

روند این هشتگ باعث شده است که رسانه های داخلی جمعه شب آن را در تیترهای خبری قرار دهند و به عنوان یک موضوع داغ در شبکه های اجتماعی به آن اشاره کنند.

b8debc38 52ea 4a49 a8db e53cc28281f0 خبر خاکستری

پایگاه خبری مشرق با اشاره به تبدیل شدن قهرمان هشتک سردار سلیمانی به یک جریان جهانی نوشت: کاربران شبکه های اجتماعی در سراسر جهان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ارادت خود را به این فرمانده رشید جبهه مقاومت نشان دادند.

c80443ec 9a66 4007 886f d4535bc589b0 خبر خاکستری

آنا نیوز همچنین با عنوان «ترند کاربران شبکه های اجتماعی هشتک در توییتر» نوشت: کاربران فضای مجازی همزمان با سالگرد شهادت فرمانده سابق سپاه، هشتک قهرمان را در توییتر منتشر کردند.

cb72d2f2 102e 43c0 9c3f 56710d72df81 خبر خاکستری

در ادامه این پایگاه خبری، پایگاه خبری تحلیلی بولتن نیوز با انتشار عکسی از اولین ترفندهای دنیا در توییتر نوشت کلمه کلیدی Hero در حال حاضر اولین ترند در جهان است.

در حال حاضر این کلمه کلیدی در خط مقدم ترند جهانی در توییتر قرار دارد و در سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام با استقبال گسترده کاربران مواجه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید