با استفاده از بازیکنان جوان ریسک بزرگی کردم/ هدف ما المپیک است


ساعت: 00:38
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843543

سرمربی تیم امید ایران گفت: استفاده از بازیکنان جوان ریسک بزرگی بود اما عواقب آن را پذیرفتم چون هدف ما المپیک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم فوتبال امید ایران که با بازیکنان زیر 21 سال خود راهی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا شده بود در اولین دیدار خود مقابل قطر به تساوی یک بر یک دست یافت. شاگردان امید فردا در دومین دیدار خود از ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف ترکمنستان خواهند رفت. شاگردان مهدوی کیا در گروه اول این مسابقات با تیم های ازبکستان، قطر و ترکمنستان همگروه هستند. این مسابقات به میزبانی ازبکستان برگزار می شود.

مهدی مهدویکیا سرمربی تیم امید با اشاره به دومین دیدار تیمش مقابل ترکمنستان گفت: بازی فردا برای ما بسیار مهم و ارزشمند است زیرا در اولین بازی خود با تساوی به پایان رسیدیم و باید یک امتیاز کامل در این دیدار کسب کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک بازی سختی خواهیم داشت، آنها خوب دفاع می کنند و از سیستم های دفاعی استفاده می کنند. آنها مقابل ازبکستان هم همینطور بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند و در این شرایط نمی توان به راحتی برای تیمی مثل ترکمنستان گلزنی کرد.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: بازی ازبکستان را دیدم، تیم خوب و جوانی دارند و فکر می کنم در کنار ایران، ازبک ها و ژاپنی ها هم به همین ترتیب وارد این دوره از رقابت ها شدند. استفاده از بازیکنان جوان”. آماده سازی تیم خوبی برای حضور در بازی های المپیک است.

وی در مورد اردوی عراق نیز گفت: واقعیت این است که نمی خواستم با عراق بازی کنم زیرا می توانیم در دور بعد با آنها بازی کنیم اما چاره ای نداشتیم زیرا باید چند بازی دوستانه انجام می دادیم. «البته استقبال خوبی از ما کردند و با فشار تماشاگرانشان به میدان رفتیم و توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید