با تشکر از سرلشکر باقری فراجا برای دستگیری سریع سارقان بانک ملی


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855591

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه ای از اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه فرجا در دستگیری سارقان بانک ملی دانشگاه تهران قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای خطاب به سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از اقدام مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در دستگیری قدردانی کرد. سارقان بانک ملی تهران.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

برادر افتخاری سردار حسین اشتری

فرمانده افتخاری جمهوری اسلامی ایران

سلام و تبریک؛

اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در دستگیری به موقع سارقان گاوصندوق بانک ملی نشان از ظرفیت، توانمندی و توان تخصصی و عملیاتی اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی کشور برای مقابله با ناهنجاری ها و تولیدکنندگان پرخطر و دغدغه جان انسان ها دارد. امنیت و آرامش این روح جامعه اسلامی است.

بی شک سرعت فرماندهی انتظامی در استقرار و دستگیری عوامل اصلی این سرقت حاوی پیام های جدی و معناداری برای متخلفان و مزاحمان بوده و آنان را از ارتکاب اعمال مجرمانه به وحشت می اندازد.

بر خود وظیفه می دانم از این اقدام صادقانه و معتبر که نماد پلیس توانمند است که نماد اقتدار و صلابت حافظان نظم و امنیت عمومی در برخورد با مجرمان و مجرمان است تقدیر و تشکر کنم.

تداوم موفقیت و سربلندی جنابعالی و نیروهای شجاع، شجاع و وفادار در انجام مأموریت های خطیر محوله، با عنایت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید