با تصمیم عجیب یحیی ستاره روی نیمکت پرسپولیس سوخت!

با تصمیم عجیب یحیی ستاره روی نیمکت پرسپولیس سوخت!

سیامک نعمتی در دیدار مقابل ذوب آهن با تصمیم عجیب ستاد این تیم فرصت بازی پیدا نکرد. یعنی در حالی که یکی از این تیم ها در نبرد مقابل حریف اصفهانی در فولادشهر تنها سه تعویض انجام داد و به نظر می رسید می تواند از کارت های تعویضی خود برتری بگیرد.

قرمزها در روزی که یحیی گل محمدی به دلیل محرومیت از سکوها بر روند بازی نظارت داشت، 20 دقیقه پایانی جدال ذوب آچان را با گل دیگری دنبال کردند و در نهایت راهی برای رسیدن به دروازه فاراباسی برای شروع لیگ با یک امتیاز پیدا نکردند.

هدایت تیم در غیاب یحیی گل محمدی بر عهده کریم باقری و عثمر ویه بود و سرمربی محروم قرمزها نیز سعی کرد به هر نحو ممکن از روی سکوها نکات فنی را به نیمکت منتقل کند تا با جا افتادن سرخ ها این کار را انجام دهد. فقط برای یک امتیاز از این نبرد، زمانی که دقایق پایانی را با یک یاری دیگر مقابل حریف بازی کردند. نکته جالب اینکه پرسپولیس در روز غیبت تعداد زیادی از بازیکنان این تیم، تنها سه تعویض انجام داد و از سیامک نعمتی که تمام 45 دقیقه دوم را گرم کرد، استفاده نکرد.

نعمتی که در فصول اخیر با حضور در پست های مختلف در سمت راست خط دفاعی، وینگر و حتی مهاجم، در شرایطی که انتقادات زیادی به عملکرد شیرزد تمیرف وجود داشت، توانست عملکرد دفاعی را پشت سر بگذارد. ، فرصتی برای نشان دادن اینکه او آن را بدست نیاورده است تا بازکننده قرمزها با یک نیمکت برای او همراه شود.

در آن زمان به نظر می رسید که با توجه به مهارت فنی و گلزنی این بازیکن که بارها از خود نشان داده بود، شاید تغییر روحیه کادرفنی پرسپولیس برای جایگزینی شارزود با سیامک نعمتی، احتمالاً برای بهتر شدن عملکرد خط حمله آن بازیکن انجام شود. تیم باید بیاید. باید دید سیامک نعمتی در بازی های آتی قرمزها چه شرایطی را پشت سر می گذارد و آیا فرصت بازی پیدا می کند یا…

دیدگاهتان را بنویسید