با صاحبان ماشین آلات کشاورزی گیلان تماس گرفته و ساماندهی شود/ اجازه تاخیر در ترخیص کالا از گمرک داده نشود


ساعت: 17:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889031

استاندار گیلان با تاکید بر تقویت نظارت اتاق بازرگانی بر صدور مجوز واردات و برخورد با افراد فاقد صلاحیت و با بیان اینکه باید از هرگونه تاخیر در ترخیص کالا از گمرک خودداری شود، گفت: صاحبان ماشین آلات کشاورزی در استان باید در اسرع وقت تماس گرفته و هماهنگ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، اسدالله عباسی در جلسه کمیته برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گیلان، گفت: جهاد کشاورزی و پلیس راهنمایی و رانندگی در حوزه ادوات کشاورزی و تردد خودروها تعیین تکلیف کنند. ماشین آلات و تصریح کرد: در سال‌های اخیر به دلایلی ماشین‌های کشاورزی با وجود نداشتن استانداردهای لازم وارد می‌شد، اما اکنون بدون مجوز و پلاک نمی‌توانند در خیابان‌ها، کوچه‌ها، مزارع و جاده‌ها تردد کنند.

وی با بیان اینکه باید از واردات اینگونه ماشین آلات بدون هویت خودداری شود، ادامه داد: باید هر چه سریعتر صاحبان ماشین آلات کشاورزی استان فراخوان و ساماندهی شوند.

استاندار گیلان بر لزوم بهسازی و استقرار امکانات و تجهیزات مدرن و مدرن در مراکز گمرکی در کنار نیروی انتظامی تاکید کرد و اظهار داشت: باید تمهیداتی اندیشیده شود و هر وارداتی در چارچوب قانون و استاندارد باشد.

عباسی با تاکید بر اینکه واردات اقلامی که در کشور تولید می شوند و نیازی به واردات ندارند باید نظارت دقیق شود، گفت: هرگونه اقدام در گمرکات آستارا و کاسپین باید بر اساس استاندارد و مجوز قانونی و شفاف و شفاف انجام شود. شفاف اعلام شود.

استاندار گیلان با تاکید بر پرهیز از هرگونه تاخیر در ترخیص کالا از گمرکات افزود: اتاق بازرگانی ضمن نظارت دقیق بر صدور مجوز واردات و شناسایی افراد واجد شرایط، برای افراد فاقد صلاحیت مشکل ایجاد کرده و از کارت های بازرگانی کشور سوء استفاده می کند. دیگران نیروهای مستقر در نقاط ورودی با هم برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه همه نهادهای نگهبانی باید برای تسهیل صادرات و واردات کالاهای ضروری همکاری کنند، گفت: زمان نگهداری کالا و قابلیت استفاده از آن باید به دقت مورد توجه قرار گیرد تا اقلام در گمرک رها نشود.

عباسی با اشاره به لزوم توجه به دارایی ها و تعیین تکلیف آنها خاطرنشان کرد: مکان ها و انبارهای استان شناسایی شده است تا بتوانیم از این اموال به درستی مراقبت کنیم زیرا امانتی است و نباید به کالا آسیبی وارد شود. سپرده شد.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن قدردانی از مردم و مشتاقان اباعبدالله(ع) در ایجاد حماسه حسینی در استان گفت: در روزهای پایانی همه مردم و داغدیدگان اهل بیت عصمت و تخارت در ماتم بودند و علیرغم همه تبلیغات دشمنان و معاندان بر علیه اعتقادات و آموزه های مردم از مردم انقلابی، متدین و ولایتمدار گیلان صمیمانه قدردانی می کنم.

استاندار گیلان با اشاره به اقامه نماز ظهر عاشورا در استان همزمان با سراسر کشور، افزود: حضور مردم به ویژه در برنامه های عزاداری اباعبدالله(ع) قابل تقسیم نیست چرا که جدا از کودکان، پیر و جوان، آنهایی که شیعه نیستند نیز کمک های مالی کردند و تسلیت گفتند.

وی با تشکر و قدردانی از اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما که نشان دهنده حضور و اشتیاق مردم گیلان بود و همچنین از تمامی متولیان حوزه های مذهبی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و کسانی که در این مدت یکپارچه و همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد. روزها..

عباسی گفت: من به عنوان عضوی کوچک از مردم گیلان به خودم افتخار می کنم و خدا را به خاطر این اعتقادات و شور مردمی که توانستند حماسه ای بیافرینند که نشان دهنده راه درست خط قرمز حسینی، تشیع و اسلام است. محمد ناب

وی با اشاره به روند رو به رشد کرونا تاکید کرد: با توجه به وضعیت رو به رشد کرونا، پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک باید جدی گرفته شود، بنابراین با رعایت این موارد و همکاری با کادر درمانی و تکمیل مورد سوم و دوزهای یادآوری، می توانیم مانند قبل از این وضعیت عبور کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید