سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی بر اساس ضوابط تعیین شده تخصیص می یابد


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820131

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی بسته به سطح زیر کشت، درصد مکانیزاسیون، قدرت موتور و نوع ماشین آلات کشاورزی متفاوت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: سهمیه سوخت تراکتورها و سایر ماشین آلات فعال در حوزه کشاورزی با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی در سال گذشته به کارت بانکی مالکان ماشین آلات شارژ می شود.

وی با بیان اینکه برای استفاده از سهمیه باید به سامانه صدف که سامانه سفارش فرآورده های نفتی است مراجعه شود، افزود: پس از ثبت سفارش سوخت، کارت بانکی فرد شارژ می شود و نیازی به حضوری به شرکت مراجعه کنید.”

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه کمتر از دو روز دیگر به این درخواست ها رسیدگی و سهمیه سوخت به کارت بانکی تک تک شارژ می شود، گفت: نحوه تحویل سوخت در کارت ها انجام می شود. تحت شرایط مشخص شده

وی با بیان اینکه 8 شهرستان در استان وجود دارد، گفت: شهرستان طارم دارای 4 فصل کشت است که طارم مستثنی است و تراکتور داران این شهرستان برای هر چهار فصل سهمیه سوخت دریافت می کنند.

حبیبی گفت: در سایر شهرستان ها فصل کشاورزی 8 ماه است و در این ماه ها سهمیه سوخت اخذ می شود اما در 4 ماه آینده سهمیه ای برای تراکتور و ماشین آلات این شهرستان ها اختصاص داده نمی شود.

وی تاکید کرد: سهمیه سوختی که در کارت بانکی کشاورزی دارندگان ماشین آلات کشاورزی دریافت می شود به سطح زیر کشت، درصد مکانیزاسیون، قدرت موتور و نوع تجهیزات بستگی دارد، به عبارتی ماشین های بزرگ سهمیه سوخت بیشتری دریافت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید