با مربی برزیلی سطح خود را بالا می بریم / فشار تمرینات بسیار زیاد است

ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793846

تمرینات انزلی باعث شد با آمادگی خوبی وارد اردو شویم

ملی پوش ایرانی گفت: حضور سرمربی تیم ملی برزیل فرصت خوبی است تا از تجربیات او استفاده کنیم و سطح خود را بالا ببریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پریسا محمدزاده بانوی ملی پوش کانو ایران با اشاره به آغاز اردوهای ملی در دریاچه آزادی گفت: پس از مسابقات قهرمانی کشور، نفرات برتر انتخاب و به اردو دعوت شدند و تمرینات خود را زیر نظر پدرو آغاز کردیم. سطح کیفیت تمرینات بسیار خوب است و در این مرحله از اردو تنش تمرینات بسیار بالاست.

وی ادامه داد: سعی می کنیم از تجربیات سرمربی برزیلی نهایت استفاده را ببریم و از این فرصت ویژه نهایت استفاده را ببریم.

وی با تاکید بر انگیزه بالای ورزشکاران در تمرینات افزود: قطعا من و سایر ورزشکاران حاضر در اردو به چیزی جز بازی های آسیایی فکر نمی کنیم و هدف مشترک ما درخشش در هانگژو و کسب بالاترین سکو است.

ملی پوش کانو در خصوص شرایط برگزاری اردوها توضیح داد: در حال حاضر تمامی شرایط تمرینی از سوی فدراسیون مهیا شده و مشکل خاصی وجود ندارد. امیدواریم با نزدیک شدن به فصل زمستان، اردوها به مناطق گرمسیری منتقل شود تا سردی تمریناتمان مزاحم نشود.

محمدزاده درباره تدارکات بازی های آسیایی گفت: قبل از اردوها تمریناتم را به طور منظم در بندر انزلی دنبال می کردم و با آمادگی نسبتا خوبی در مسابقات قهرمانی کشور و اردو حضور داشتم. با توجه به نتایج آخرین آزمون انتخابی که در آخرین روز اردو برگزار شد، از عملکردم راضی بودم.

وی در پایان افزود: هرچه به مسابقات نزدیکتر باشیم آمادگی بهتری داریم و امیدواریم با تلاش حداکثری در هانگژو باشیم و دل مردم ایران را با مدال رنگی شاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید