توقعات از تیم فوتسال مس سونگون خیلی زیاد است/ نقل و انتقالات خود را به سمت سکوت پیش می بریم


ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834425

سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا این تیم به دنبال جذب بازیکن خارجی در بازار نقل و انتقالات است، گفت: جذب بازیکنان خارجی هزینه بالایی دارد و با توجه به مشکلات اقتصادی این تیم تمام تلاش خود را می کنیم. کشور «از بازیکنان داخلی استفاده کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی صانعی درباره حضورش در سکان هدایت تیم مس سونگون به خبرنگار ورزشی آناناج گفت: افتخار می کنم که به عنوان سرمربی جدید مس سونگون انتخاب شدم. مس سونگون باشگاه بزرگی است و انتظارات از تیم فوتسال بسیار بالاست. این تیم همیشه به دنبال قهرمانی است و برای رسیدن به آن باید سخت تلاش کنیم.

وی در خصوص نقل و انتقالات تیمش افزود: ما در سکوت و نه به دنبال هیاهو برنامه های خود را پیش می بریم. خدای نکرده طی 10 تا 15 روز آینده با نقل و انتقالات نهایی خود بازیکنان جدیدی را معرفی خواهیم کرد. مسابقه قوانین خاص خودش را دارد و منتظر اعلام فینالیست هایمان هستیم.

سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا این تیم به دنبال جذب بازیکن خارجی در بازار نقل و انتقالات است، گفت: جذب بازیکنان خارجی هزینه بالایی دارد و با توجه به مشکلات اقتصادی این تیم تمام تلاش خود را می کنیم. کشور «از بازیکنان داخلی استفاده کنید.

سانی در پاسخ به انتقاداتی که نسبت به میانگین سنی بالای مس سونگون وجود دارد، گفت: بخشی از کار ما به بازیکنان باتجربه نیاز دارد و بخشی دیگر را افراد جوان و با انگیزه تشکیل می دهند. تیمی که به دنبال قهرمانی است، به نظر من ترکیبش باید ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان باشد و تنها استفاده از افراد باتجربه یا جوان قطعا مشکل ساز خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همکاری خوبی بین باشگاه وجود دارد و امیدوارم به اهدافی که باشگاه در نظر گرفته است برسیم، هدف مس سانگ برای فصل آینده کسب عنوان قهرمانی در کنار جوانان و تیم داخلی است.

سرمربی مس سونگون با بیان اینکه برای ملی گرایی برنامه داریم، گفت: اگرچه اجرای این امر در تیم قهرمانی سخت است اما سعی می کنیم تا حد امکان از بازیکنان بومی استفاده کنیم. البته بومی گرایی پروژه سال ها طول می کشد و اگر در خدمت تیم باشم قطعا روی اجرای این برنامه تمرکز خواهم کرد.

سانی از برگزاری اردوی تدارکاتی تیم مس سونگون در تبریز یا ورزکان خبر داد و گفت: در نظر داریم اردوی تدارکاتی پیش فصل برگزار کنیم. تلاش ما برپایی کمپ در شهر تبریز یا ورزکان است تا بتوانیم از امکانات و شرایط آب و هوایی منطقه استفاده کنیم.

این مربی در واکنش به صدور مجوز حضور هواداران در مسابقات فوتسال باشگاهی کشور گفت: قطعا حضور هواداران شور را در سالن های فوتسال باز می گرداند و بازی ها را زیباتر می کند. ما مشتاقانه منتظر بازگشت هواداران هستیم.

وی در خصوص تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال که 17 تیرماه اعلام شده است، نظر خود را اینگونه بیان کرد: ما تابع قانون هستیم و باید قوانین و برنامه های سازمان لیگ و فوتسال را رعایت کنیم. کمیته. من معتقدم که قوانین برای همه تیم ها است نه فقط یک تیم.

سانی در پایان از افزایش تیم های رقیب لیگ برتر در فوتسال خبر داد و گفت: برخلاف سال های گذشته که معمولا مسابقات دو قطبی بود، امسال مدعیان بیشتری داریم. به نظر من به جز مس سونگون و گیتی پسند، تیم های کراپ، سنیک و سپاهان هم می توانند برای قهرمانی اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید