در سخت ترین شرایط قول بهترین ها را دادم/ توقعات از فدراسیون هم زیاد است

ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798796

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی بوکس گفت: در سخت ترین شرایط قول بهترین ها را داده بودم اما در بازی های آسیایی کار سختی در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ دانیال شهبچ بوکسور تیم ملی در پایان این دیدار گفت: دیدار بسیار خوبی داشتیم و آقای توری شایسته انتخاب مجدد بود. عملکرد او نشان داد که چه کاری برای خانواده بوکس انجام داده است. من برای آقای حسینی احترام زیادی قائلم و دوستش دارم. این عملکرد توری بود که نشان داد و ما از تمام استان ها در تیم ملی رشد می کنیم. قدم بعدی المپیک 2024 است و امیدوارم در تاریخ ثبت نام کنیم.

دارنده مدال برنز مسابقات بوکس قهرمانی جهان درباره انتظارات خود از فدراسیون گفت: باید انتظارات را بالا برد. توقعات از فدراسیون زیاد است و باید دیده شویم. بوکس باید مانند هر رشته دیگری باشد و باید مراقب آن بود. بازی های خارجی را باید به عنوان مسابقات داخلی تجربه کنیم. کشتی معروف کشورمان اما نگاه ویژه باید به بوکس باشد.

وی با اشاره به بازی های آسیایی و اینکه آیا قول کسب مدال داده است، گفت: در بازی های آسیایی سخت کار می کنیم و قهرمانان آسیا در وزن من خوب هستند. در سخت ترین شرایط قول بهترین ها را دادم. من قول دادم و مدال جهانی فدراسیون را گرفتم، قول مدال را در توکیو دادم اما نشد، برای بازی های آسیایی است.

شهبخش افزود: قول بهترین های تیم ملی را خواهیم داد. عده ای قول دادند و جوایز را پرداخت کردند و امیدوارم بقیه هم به کارشان برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید