تلاش و همدلی، راز موفقیت مس سونگون/ بیکاری نارنجی پوشان در نقل و انتقالات!

وی کمبود بازیکن را یکی از دغدغه های تیمش در نیم فصل عنوان کرد و خاطرنشان کرد: متأسفانه در ابتدای فصل 2 بازیکن جوان آینده دار محمد طاهری و سینا ممبینی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و به دنبال این بودیم. یک بازیکن خارجی جایگزین آنها شود که تایید شده توسط باشگاه صادر نشده است.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزگان در پاسخ به این سوال که آیا عدم جذب بازیکنان خارجی به بودجه باشگاه مربوط می شود یا خیر؟ این تصمیم را شرکت ملی مس گرفته است و نمی توانیم بازیکنان خارجی را به خدمت بگیریم.

تقی پور در خصوص نقل و انتقالات خود خاطرنشان کرد: در بازار نیم فصل هیچ گونه فعالیت نقل و انتقالاتی نداشته ایم و هیچ بازیکن جدیدی وارد و یا خارج نشده ایم. البته زمان این کار بسیار کوتاه بود و باید برای ادامه مسابقات آماده می شدیم.

وی تاکید کرد: معتقدم در بازی برگشت کار بسیار سخت تری نسبت به دور اول خواهیم داشت چرا که تیم ها با هم آشنا شدند. از طرفی رقبا با جذب بازیکنان خارجی تقویت می شوند. البته بازی آسانی وجود ندارد و باید تلاش خود را مضاعف کنیم.

سرمربی مس سونگون درباره دیدار پیش رو این تیم مقابل زندی بتن کلاردشت گفت: موقعیت زندی بتن نشان می دهد که حریف خوبی دارند. به نظر من دیدارهای اول شرایط خاصی دارد و همیشه سخت است، اما امیدوارم با تجربه و انگیزه بازیکنانمان بتوانیم روند بردهای خود را در خانه ادامه دهیم و نیم فصل دوم را قوی شروع کنیم.

تقی پور در پایان با قدردانی از حمایت مدیریت باشگاه مس سونگون و هواداران این تیم خاطرنشان کرد: مس سونگون یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتسال کشور است و هواداران پرشور فوتبال آذربایجان بازی غیر قابل انکاری را به نمایش گذاشتند. در مسابقات قهرمانی این تیم نقش داشته باشد. انشاالله زمینه حضور تماشاگران در سالن ها فراهم شود و در راه قهرمانی از فیض ششم یار ششم بهره مند شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید