با کمک هیئت های یزدی 12 زندانی مالی آزاد شدند


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894094

عظیمی مدیر هیئت دیه استان یزد از آزادی 12 زندانی مالی در یزد با اجرای کمپین «هر هیئتی یک زندانی را آزاد می کند» در ماه محرم امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مسعود عظیمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا از آزادی 66 زندانی مالی ستاد دیه استان در سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای «هر شورای آزادی یک زندانی» 12 نفر از آنان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند. در ماه محرم امسال برگشتند

مدیر نماینده ستاد دیه استان یزد افزود: زمینه آزادی این 12 زندانی مالی با جذب مبلغ 8 میلیارد ریال از محل کمک های خیرین، هیئات مذهبی و نذورات روز عاشورا در سال 1390 فراهم شده است. شکل نخل آزادسازی به ستاد دیه در استان یزد.

وی همچنین از برگزاری کمپین گام به گام تا آزادی ویژه ماه صفر و رهایی زندانیان جرایم غیرعمد برای سومین سال متوالی در استان یزد خبر داد و گفت: خیرین و هیئت های عزاداری استان می توانند کمک کنند. برای شرکت در این کمپین ستاد دیه. استان یزد برای اهداء.

عظیمی افزود: با اجرای این کمپین تلاش می کنیم زمینه آزادی بسیاری از محکومان مالی جرایم غیرعمد را که در این ماه تنها به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی در زندان های استان به سر می برند، فراهم کنیم.

وی یادآور شد: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است که تنها در زمینه رهایی زندانیان جرائم مالی غیرعمد فعالیت می کند و خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را برای این منظور به حساب دیه واریز کنند. دفتر مرکزی در استان یزد.

عظیمی افزود: برای واریز کمک های مردمی.

مدیر نماینده ستاد دیه استان یزد ادامه داد: شماره تلفن 36298200 روابط عمومی ستاد دیه استان یزد نیز آماده پاسخگویی به سوالات خیرین و خیرین استان یزد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید