هزار و 254 زندانی جرائم مالی غیرعمد در تهران آزاد شدند


ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918461

رئیس قاضی استان تهران گفت: با پیگیری ها و کمک های خیرین از ابتدای سال تاکنون زمینه بازگشت به آغوش خانواده و آزادی هزار و ۲۵۴ زندانی جرائم مالی غیرعمد فراهم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قوه قضائیه، علی القاصی رئیس قاضی استان تهران از آزادی یک هزار و ۲۵۴ زندانی جرائم مالی غیرعمد با پیگیری قضایی و کمک خیرین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه «کاهش جمعیت کیفری» وجود دارد. و «محرومیت از آزادی» از جمله سیاست های اصلی دستگاه قضایی در دوره «تحول و تعالی» بررسی می شود که بر این اساس کمک به زندانیان جرائم مالی غیرعمد در دستور کار دادگستری استان تهران قرار گرفت. استان

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات پیگیری و کمک خیرین از ابتدای سال تاکنون زمینه بازگشت به آغوش خانواده و آزادی 1254 محروم از آزادی جرایم مالی غیرعمد فراهم شده است.

وی با اشاره به اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم و نقش اشتغالزایی در پیشگیری از ارتکاب مجدد جرم گفت: در این راستا برای 185 نفر از مددجویان پس از آزادی از زندان زمینه اشتغال فراهم شده است.

رئیس قاضی استان تهران در پایان تصریح کرد: همچنین 750 نفر از متقاضیان آزاد شده از زندان برای دریافت وجوه اشتغالزایی بر اساس تبصره 16 قانون بودجه به بانک های مربوطه معرفی شدند و اقدامات لازم در این رابطه گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید