بدهی میلیاردی بویراحمدی به توانیر


ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838054

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد؛

معتمدی زاده از اجرای دومین مانور جهادی وصول همزمان بدهی از بدهکاران برق سراسر کشور در 9 شهرستان استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس ، جمال معتمدی زاده صبح امروز چهارشنبه و پنجشنبه با حضور 180 نفر از کارکنان شرکت در 67 گروه مانور جهادی وصول بدهی از بدهکاران برق در 9 شهرستان استان برگزار کرد. این هفته اعلام شد.

وی گفت: مانور جهادی وصول مطالبات از مشترکین بدهکاران برق برای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر و وصول حداکثر معوقات در 9 منطقه استان با مشارکت معاونین مشترکین، رویدادها، عملیات و کلیه پیمانکاران در مطالبات، نصب کنتور. و مجوز غیر برقی در مورد مشترکین بدهکار برق انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد میزان مطالبات این شرکت از مشترکان بدهکار استان را 194 میلیارد تن دانست و گفت: 43 درصد از مطالبات معادل 84 میلیارد تن مربوط به دستگاه های اجرایی به نام تعرفه های مشترک است.

معتمدی زاده گفت: مشترکان داخلی با 43 میلیارد و 500 میلیون تن معادل 23 درصد از بدهی های شرکت توزیع شده اند.

وی میزان بدهی مشترکان تجاری به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را 34 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد کرد که معادل 18 درصد مطالبات این شرکت از مشترکان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکان صنعتی این استان 13 درصد بدهی را به مبلغ 26 میلیارد تن تقسیم کرده اند و مابقی مطالبات شرکت مربوط به تعرفه های کشاورزی با کمترین میزان و درصد بدهی است. .

معتمدی زاده، مشترکان برق شهرستان بویراحمد را با 81 میلیارد تن و 42 درصد بدهی بیشترین نیاز این شرکت را دارند و گفت: مشترکان برق شهرستان گچساران 29 درصد که معادل 54 است. میلیارد و 500 میلیون تن.

وی گفت: مشترکان برق شهرستان کهگیلویه با 12 درصد تعهدات بالغ بر 24 میلیارد و 200 میلیون تن بدهکار درجه سه به شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد و مشترکان برق دنا با 10 میلیارد و 100 میلیون تن هستند. 5 درصد بدهی بدهی ها در رتبه چهارم قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد میزان بدهی مشترکان برق شهرستان چرام را 7 میلیارد و 600 میلیون تن با 4 درصد بدهی عنوان و خاطرنشان کرد: در شهرستان باشت مشترکان برق 7 میلیارد تن با 3 درصد بدهی دارند. بدهی.

معتمدی زاده گفت: مشترکان برق شهرستان بهمئی با 5 میلیارد و 700 میلیون تن و سه درصد بدهی هفتمین بدهکار استان هستند.

وی، راه های پرداخت بدهی برق به مشترکان، مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین شرکت توزیع در محلات، پیشخوان، ارسال شناسه حساب به شماره 300075121، استفاده از اپلیکیشن برق من، استفاده از برچسب های نصب شده با کد QR یا تماس با درگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به billing.kbedc.ir گفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: 280 هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد بیش از 220 هزار مشترک روستایی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید