بدهی کلان پرسپولیس به بازیکنانش

بدهی کلان پرسپولیس به بازیکنانش

با قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، پاداش ها و گزینه های بازیکنان این تیم فعال می شود و باشگاه پرسپولیس باید مبلغ زیادی را به کادر فنی و بازیکنان خود بپردازد.

در قرارداد پرسپولیس 10 درصد مبلغ قرارداد به عنوان پاداش قهرمانی در لیگ برتر و 5 درصد از مبلغ قرارداد به عنوان پاداش قهرمانی در جام حذفی پیش بینی شده است که با این دو قهرمانی باشگاه پرسپولیس باید 15 درصد را بپردازد. مبلغ قرارداد به اعضای تیمش

از سوی دیگر مبلغی در حدود 3 میلیارد تومان به عنوان گزینه در قرارداد بازیکنان پرسپولیس درج شده بود که شامل رضایت مدیرعامل، رضایت سرمربی، حضور در 55 درصد بازی ها و پوشیدن لباس بود. تیم ملی که این گزینه برای بسیاری از بازیکنان فعال شده و باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت است این اتفاق افتاده است عدم پرداخت پاداش و آپشن ها اکنون باعث ناراحتی بازیکنان شده و برخی از آنها اعلام کرده اند که تا قبل از تمرین حاضر نمی شوند. توافق با بازیکنان به پایان رسید.

باشگاه پرسپولیس باید 66 میلیارد و 310 میلیون و 500 هزار تومان به مربیان و بازیکنان این تیم بپردازد که پرداخت این مبلغ هنگفت در شرایط فعلی از عهده پرسپولیس خارج است.

شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیس طی یکی دو روز آینده تمرینات خود را برای فصل جدید آغاز خواهد کرد اما این باشگاه هنوز قرارداد این بازیکن را تمدید نکرده و در زمان انتشار این خبر بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نشده است. هرچند که شایعه پیوستن یکی دو بازیکن به زودی به پرسپولیس شنیده می شود. با شرایط فعلی باید دید بازیکنان فصل گذشته که همچنان بدهکار هستند در تمرین حاضر می شوند یا شروع تمرین دوباره به تعویق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید