جنجال بدهی کلان استقلال در سازمان لیگ

جنجال بدهی کلان استقلال در سازمان لیگ

نشست مدیران باشگاه های لیگ برتری با روسای سازمان لیگ درباره نحوه پذیرش مطالبات آنها برای تبلیغات سبز با حاشیه هایی همراه بود.

سازمان لیگ فوتبال در فصل گذشته تمامی حقوق مربوط به تبلیغات محیطی را به باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران واگذار کرد. قرمزهای پایتخت از همان ابتدا توانستند توافق مالی لازم را در این زمینه انجام دهند اما به گفته مسئولان سازمان لیگ این اتفاق هنوز برای باشگاه استقلال رخ نداده است.

بدهی حدود 30 میلیارد تومانی باشگاه استقلال به سازمان لیگ باعث تاخیر در پرداخت حق تبلیغات محیطی این گروه به سایر باشگاه ها شده است. در جلسه امروز که نماینده باشگاه استقلال حضور نداشت سایر باشگاه ها خواستار دریافت مطالبات خود از سازمان لیگ شدند اما مدیران این گروه توافق با آنها را منوط به لحظه پرداخت بدهی باشگاه استقلال اعلام کردند.

مسئولان چند باشگاه لیگ برتری طی نامه ای شکایت کردند و خواستار رسیدگی به تخلف سازمان لیگ و همچنین تعلل باشگاه استقلال در این خصوص شدند تا بتوانند قبل از شروع فصل آینده بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند. .

از سوی دیگر عملکرد مالی باشگاه پرسپولیس نیز به صورت شفاف بررسی شد که نشان داد آنها در فصل گذشته هیچ تعهدی در قبال سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی نداشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید