روش استقلال برای پرداخت بدهی های کلان

روش استقلال برای پرداخت بدهی های کلان

حمید سجادی امروز در بخشی از نشست خبری خود اعلام کرد که استقلال و پرسپولیس می توانند از سود بورس استفاده کنند. این در حالی است که چندی پیش باشگاه استقلال اعلام کرد که نمی تواند از بورس برای پرداخت هزینه پرونده استراماچونی استفاده کند. اما وزیر ورزش اعلام کرد که این پول صرف هزینه است و مشکلی ندارد.

سجادی در این خصوص تاکید کرد: هنوز گزارشی به من نداده اند. رایزنی های لازم را از سازمان خصوصی سازی دریافت می کنیم. باشگاه ها می توانند از سرمایه هایی که در اختیار دارند استفاده کنند و مشکلی وجود ندارد.

وی از تشکیل کمیته ای خبر داد که از طریق آن باشگاه ها هزینه های مورد نظر خود را تایید و محقق کنند: خودمان کمیته هزینه ها را تشکیل دادیم زیرا آنچه به حساب باشگاه ها رفته پول مردمی است. درخواست ما از همکاران این بود که هزینه قابل توجه با تصویب در این کمیته پیش برود وگرنه هزینه می شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال ماه گذشته اعلام کرد که برخلاف آنچه گفته شد نمی توانیم این پول را از بورس پرداخت کنیم. مبلغ دریافتی از فروش آتی سهام مستقیماً به خزانه واریز می شود و ربطی به پرداخت بدهی های استقلال ندارد. پول قبلی نیز صرف سرمایه گذاری های بلندمدت برای صرف سود برای باشگاه شد. به گفته وزیر امروز، به نظر می رسد آبی ها مشکلی برای پرداخت آسترا از طریق ارز مبادله ای ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید